mama78 Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Hei dere, Jeg har vært gravid to ganger. Begge gangene slo el-testen ut positivt, dvs. to streker på baksiden av clear blue digital. 6-7 dager etter EL. I dag var det to sterke streker, men det er kun 5 dager siden EL/9 dager før ikm. Hva er det som slår ut på EL- testen, noen som vet? (eggløsning har jeg hatt). Håper på svar:-)
EnUndreneMor Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Min el test slo ut når jeg var gravid;)
Mingemaura Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Veldig tidlig å få positiv EL-test mtp HCG. Sjansen er nok større for at kroppen din ikke slapp egget ved sist positiv test, og at kroppen slipper et nytt egg nå Jeg tok en EL-test 7 dpo, som var sterk men langt ifra positiv. Tok en g-test samme kveld, kunne se streken. Så hvis du er gravid skal du kunne se streken på en vanlig g-test nå.
mama78 Skrevet 17. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2015 Takk for svar! Det digitale displayet var negativt, altså kun sirkel, ingen smilefjes, men på baksiden var det to streker. En kontrollstrek og en teststrek som var ganske sterk. Jeg har har siden jeg postet innlegget, blitt fortalt at det er to streker her gjennom hele syklusen, da kroppen alltid produserer noe LH. Ingen tegn på graviditet i hvert fall. Får se når helgen kommer. Ikm på søndag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå