Gå til innhold

Tilbake...enda en gang....

Celcius73

Anbefalte innlegg

For et år siden, ganske nøyaktig, var jeg her og fortalte at jeg var blitt gravid igjen. Den gangen endte det i en spontan abort, og jeg slet lenge med å komme over sjokket og sorgen. Jeg var veldig klar for en ny runde med baby, amming og det hele - min mann, not so much. Han synes vi skulle være fornøyd med de to vi har.

Så vi bestemte oss for å være fornøyd med to barn, og jeg var godt i gang med å kvitte meg med babyklær, utstyr ol. I september begynte jeg med et paleo basert kosthold, da jeg ønsket å komme meg i form og bli kvitt overflødige kilo...midt oppi alt dette tenkte vi ikke på prevensjon, og vi kan knapt huske at vi har hatt sex! :ler:

Det tok litt tid før jeg fikk mistanke, min mann var helt sikker og det samme sa graviditets testen....

Jeg fylte 42 år i august. Det var min grense for å stoppe med flere barn. Jeg har nettopp meldt meg på et nettstudie, og planen var å studere de neste 2-3 årene ved siden av jobben...

Så langt er formen ganske bra. Jeg tror det skyldes kostholdet og lett yoga trening, men er enda bare 6 uker på vei, så flere symptomer er nok i vente.

Jeg trengte så å bare få sagt det til noen, om det som har skjedd. Akkurat nå er det bare meg og mannen som vet (utenom kassa dama på Kiwi :legrine:)​

Fortsetter under...

Å gratulerer så masse:) jeg er også 42 år og kunne tenkt meg nummer to,men det tar tid...

Anonymous poster hash: 7036d...540

Har dere prøvd lenge? Jeg har tidligere brukt lang tid på å bli gravid, så kjenner meg godt igjen på det å gå vente på noe man ønsker så sterkt :)

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...