Lessismore Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Så irriterende! Andre som har opplevd det samme? Hva kan jeg gjøre for at grøten skal forbli grøt gjennom hele måltidet?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Lager du den med morsmelk? I så fall vil enzymene i melken gradvis bryte ned grøten. Ellers ville jeg anbefalt et annet merke, da Nestle er et svært uetisk selskap. Anonymous poster hash: d5525...a31
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Om du rører i grøten underveis blir den flytende av en eller annen grunn. Prøv heller å ta grøt kun fra toppen, det funker her😉 Anonymous poster hash: 3bc07...3dd
Lessismore Skrevet 13. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2015 (endret) Om du rører i grøten underveis blir den flytende av en eller annen grunn. Prøv heller å ta grøt kun fra toppen, det funker herAnonymous poster hash: 3bc07...3dd Å, er det derfor? Merkelig! Da får jeg slutte å røre da. Takk for svar. Endret 13. november 2015 av Lessismore
Rosepus™ Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 (endret) Enzymer i spyttet begynner raskt å bryte ned maten, så litt spytt på skjeen som dyppes i grøten er alt som skal til for at prosessen starter. Å røre mindre i grøten kan hjelpe Likedan om du lager deg suppe, det siste i skåla er alltid tynnere enn det du begynte på Endret 13. november 2015 av Rosepus™
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Enzymer i spyttet ja. Det gjør bare jobben sin. Jo mer du rører, dess verre blir det. Anonymous poster hash: c8d93...48c
Gummibjørnen Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Dette har jeg også lurt på. Lærer stadig noe nytt Men jeg synes også at det er vanskelig å få ut alle klumpene, og må jo derfor røre underveis. Hvilke andre merker er ok og lett å få tak i? Vi kjøpte en med ris og banan (?) en gang fra semper tror jeg, der fikk vi ut klumpene. Men den er helt uten gluten, og siden jeg har cøliaki så vil vi gjerne introdusere litt gluten gradvis (har hørt at det er lurt...). Hun er bare 5 mnd enda, så det er liksom ikke så stort utvalg.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Dette har jeg også lurt på. Lærer stadig noe nytt Men jeg synes også at det er vanskelig å få ut alle klumpene, og må jo derfor røre underveis. Hvilke andre merker er ok og lett å få tak i? Vi kjøpte en med ris og banan (?) en gang fra semper tror jeg, der fikk vi ut klumpene. Men den er helt uten gluten, og siden jeg har cøliaki så vil vi gjerne introdusere litt gluten gradvis (har hørt at det er lurt...). Hun er bare 5 mnd enda, så det er liksom ikke så stort utvalg. Blander du vann på 40grader er det lett å få ut klumpene. Er vannet for varmt er det vanskelig. Anonymous poster hash: 974f9...f5c
Gummibjørnen Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Dette har jeg også lurt på. Lærer stadig noe nytt Men jeg synes også at det er vanskelig å få ut alle klumpene, og må jo derfor røre underveis. Hvilke andre merker er ok og lett å få tak i? Vi kjøpte en med ris og banan (?) en gang fra semper tror jeg, der fikk vi ut klumpene. Men den er helt uten gluten, og siden jeg har cøliaki så vil vi gjerne introdusere litt gluten gradvis (har hørt at det er lurt...). Hun er bare 5 mnd enda, så det er liksom ikke så stort utvalg. Blander du vann på 40grader er det lett å få ut klumpene. Er vannet for varmt er det vanskelig. Anonymous poster hash: 974f9...f5c Hm, jeg gjør vel noe galt da. Har vannkoker som varmer til 40 grader, så det skal være riktig. Kanskje jeg må bruke visp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå