Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Min samboer og jeg bestemte oss for å prøve å bli gravide forrige måned. Vi har hatt sex på fertile dager og jeg har prøvd å følge med på det. Første dag i min siste menstrasjon var den 13.10.15, og syklusene mine er noe uregelmessige alt fra 28 dager til 31 dager. Jeg tok en graviditetstest dag 27 i syklusen og regner med at denne er riktig? Den viste negativt. Er idag på dag 31 i syklus og har fortsatt ikke fått mensen. Har heller ingen symptomer på hverken graviditet eller mens. Når bør jeg ta en test til? Er redd dersom jeg venter for lenge vil jeg kun utsette mensen med psyken min. Vil det vise riktig om jeg tar test idag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144246385-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har sluttet på p-piller for en stund siden og merket først etter det at syklusen min er noe varierende og ikke akkurat 28 dager som det var før. Derfor jeg også ikke skjønner noe nå. Men da får jeg ta en test ila dagen så kan jeg slappe av dersom den viser negativ. Tusen takk for svar.

Fikk mensen igår kveld. Kjipt, men også litt greit så vi får fortsette å prøve igjen neste runde. Jeg har lyst til å begynne å tempe, da jeg har uregelmessig mens for å finne ut når jeg har eggløsning. Men er det slik at når temperaturen stiger dagen etter eggløsning så kan man ha samleie den dagen og fortsatt bli gravid? Eller er det for sent da? Må man treffe akkurat dagen før tempen stiger? Ser frem til svar fra dere med erfaring.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...