Gå til innhold

Trenger man stokke tripp trapp stol når man har baby 7mnd+ ? Eller er dette en unødvendig kostbar stol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler med å ha slik stol?

Anonymous poster hash: 39096...0dc
Skrevet

Den varer til ungen er 17. Og holder i flere generasjoner. 

Skrevet

Fordelen er at den kan brukes veldig lenge. Ulempen er at det er litt bortkastede penger hvis barnet ikke vil bruke den. Min gutt har insistert på å sitte på vanlig stol siden han var 2. Og frem til da holdt jo den vanlige billige barnestolen. Så tripp trappen står stort sett til pynt. ;) Eller den brukes av og til når han skal være med å lage mat eller bake da.

Anonymous poster hash: 5d87b...e99
Skrevet

Veldig kjekk stol som gjør at barna kan sitte ved spisebordet når de er for store for babystol og for små for vanlige stoler. Her bruker 3-åringen kun den når han sitter ved bordet og har gjort det siden nyfødt.

Anonymous poster hash: a399c...0cb

Skrevet

Stolen jeg hadde som lita tas snart i bruk av et nytt barn. Det blir den sjette ungen som bruker stolen jeg brukte stolen til jeg var 8.

Skrevet

Trenger og trenger. Strengt tatt er det jo ikke så mye man virkelig trenger. Men tripp-trapp-stolen har du leenge. I daglig bruk her fortsatt, og barna er 6 og 9 år.

Minstemann fikk til 2-årsdagen, tror jeg. Satt i annen barnestol før det.

Anonymous poster hash: ec097...eaa

Skrevet

Min fyller straks 10 år og han vil ikke gi fra seg tronen sin.

Skrevet

Jeg fikk en trappestol av fetteren min, da eldste var 1,5 år. Da minste ble født så fikk vi en baby stol, med skumgummisete og beregnet for små babyer. 

Trappestolen har vi enda. yngste er 8 år. 

Anonymous poster hash: f7ae7...3b2
Skrevet

Mine har nektet å bruke tripp trapp fra ca 2,5 års alderen. Vi liker veldig godt ikea sin spise stol. Blir foretrukket av 2 åringen her. Har begge deler.

Anbefaler ikea sin frem for tripp trapp. Ingen forstørre, men det er ikke noe bRn bruker å savne.

Anonymous poster hash: 20828...ddd

Skrevet

Mine på tre og fem bruker sine tripp-trapp-stoler hver dag. Vurderer å kjøpe en tredje nå når vi venter baby. De er ikke så svindyre hvis du tenker på at de varer "evig" og kan justeres så barna kan bruke de omtrent til de flytter ut!

Skrevet

Det er jo absolutt ikke noen unødvendig kostbar stol! Et mer fornuftig møbel skal du lete lenge etter! Kan jo brukes fra nyfødt og til barnet er tenåring.

Anonymous poster hash: be911...95a

Skrevet

Dere som sier at den kan brukes til barna er tenåringer, har dere brukt den så lenge selv?

Mine foreldre var helfrelst på tripp trapp, så den fikk jeg værsågod bruke. Makan til hard og vond stol når man blir litt større og skal lese lekser osv skal man lete lenge etter! Klarte å grine meg til en annen stol da jeg var rundt 10 år.

Vi har for øvrig min gamle tripp trapp stol til våre barn. Eldste på 4 år har en vanlig litt høy stol nå, så den brukes av minste med sånn newbornsete. Vi byttet litt på tripp trapp og den fra IKEA. Jeg ville nok helst kjøpt den fra IKEA da de sitter bedre i den når de er små. Den er også lettere å vaske. Ulempen der er vel at beina går litt utover så man snubler i den hele tiden :P

Anonymous poster hash: f9f85...85a

Skrevet

Det hender de er på tilbud. Her i huset brukes stolen jeg fikk da jeg var 3 år, den er altså 33 år gammel. Minsten på 7 år bruker den ved kjøkkenbordet. En veldig god og stødig stol.

Anonymous poster hash: c7600...55d

Skrevet

Vi stompa i dei utståande beina, og syntes den tok stor plass.  Så her var det ikea babystol, som så vart avløyst av Ikea barnestol, som er mykje nettare og finare.  Men kvar sin smak, tripp-trappen vart raskt selt på Finn, så mange likar den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...