Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Får din mann gå i kjolene dine? Får han pynte seg med rosa neglelakk og gå i ditt undertøy? Hvorfor/hvorfor ikke? Kan jo være at han er oppvokst med det, og at det vekker gode minner for denne mannen? Anonymous poster hash: 37e12...f31
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 He-he.... Jeg må si at jeg hadde slitt maksimalt å tenne på mannen om han begynte å gå i kjoler, mitt undertøy og brukte neglelakk. Litt anderledes for små gutter, mener jeg, fordi de fremdeles søker å skape sin egen identitet, også sin seksuelle. Om det blir vanlig at menn går i kjole så vil jeg trolig uansett ikke falle for akkurat dem. Anonymous poster hash: 0c846...11e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Om det var det min mann ville, så ver så god. Så lenge han ikke forventet at jeg hadde tent på han i kjole. Den og neglelakken måtte han ha fjernet før sex. Nå er han en voksen mann, og har ingen behov for å bruke mine klær - som uansett hadde blitt for korte til han. Men han tar på prinsessekroner og smykker når han og eldste leker (om det er naturlig i leken). Mine jenter får også lov til å kle seg ut som Sabeltann og andre "gutte"figurer og leke med "gutte" greier, hvorfor er det mindre fælt enn om gutter får gjøre det samme. Enkelte Folk altså, så jævla lite rom for det som er utfor den boksen de forestiller seg heter "normalt". Anonymous poster hash: 4490a...0d8
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Hmm. det var jo en tid der bukser var forbeholdt gutter/menn mens kjoler var for jenter/kvinner. Nå er jo bukser blitt unisex, så hvorfor ikke kjoler også? Anonymous poster hash: 3e6c8...d33
Elsker livet Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Hmm. det var jo en tid der bukser var forbeholdt gutter/menn mens kjoler var for jenter/kvinner. Nå er jo bukser blitt unisex, så hvorfor ikke kjoler også? Anonymous poster hash: 3e6c8...d33 Jeg stemmer ned det forslaget. Det holder i lange baner at hunkjønnet kan bruke kjole. Jeg liker generelt ikke kioler på noen, selv om jeg en og annen gang føler meg forpliktet til å stille i kjole.
Pobie Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Tror ikke mine klær hadde passet til mannen. Han hadde fått lov til å prøve dem hvis han ville, men jeg synes menn i kjole er veldig lite attraktivt. Pleide å chatte med en fyr på nettet (lenge før jeg traff mannen) som alltid ville kle seg ut som "sexy maid" og sitte i BH eller kjoler mens jeg chattet med han. Jeg lot han holde på, men han trodde jeg tente på slikt, og jeg syntes bare det var en kuriositet og ikke sexy i det hele tatt. Det er deler av verden hvor menn til vanlig går med klær som ligner kjoler. F eks slike: http://www.rupalionline.com/shop/men-fashion
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Jeg hadde aldri i verden orka å se mannen min i kjole og med neglelakk. Jeg vil ha en mann! En mann som er sterkere enn meg, som kan beskytte meg, en skikkelig mannemann som både kan skitne seg til, gå i dress, svette, ha korte negler, og som kan legge de sterke armene sine rundt meg og ta meg i senga! Da hadde det vært en skikkelig turn-off med rød neglelakk.. Eller en paljett-topp.. Anonymous poster hash: 37e12...f31
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Mannen får ikke bruke mine klær, med untak av skjerf. Han er mye større enn meg og hadde selvfølgelig ødlagt dem med en gang. Om han selv hadde villet skaffe seg kjoler og sminke hadde det faktisk vært greit for meg, men veldig overaskende. Det ville nok tatt litt tid å venne seg til det, men hvordan folk kler seg er tort sett bare styrt av været og moten. I andre kulturer er kjole for menn det vanlige og i tidligere tider har mennenes klær her også være mye mer hva vi i dag anser som feminine. Anonymous poster hash: d4f31...cc2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Jeg er så "merkelig" at jeg hadde ikke reagert noe voldsomt. Jeg kan ikke med livets innsats se hvorfor man overhodet skal lage noe ut av det at gutter går i kjole eller menn bruker pudder eller kvinner går sminkeløs med løse bukser. Men så eier jeg heldigvis endel perspektiv og ser at det er ganske mye annet i verden man bør reagere på før man tenker vonde ting om noe så banalt som en kjole på en mann. Anonymous poster hash: 7615e...5ab
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 Får? Om mannen min vil gå i kjole og bruke neglelakk så bestemmer han da det helt selv. Men han ville pent blitt nødt til å kjøpe seg eget, for jeg eier ikke hverken kjole eller neglelakk. Anonymous poster hash: 939b6...cb2
☆☆☆ Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 Klart han ikkje får bruke mine klede, han er for stor til dei. Kva han velger å gå i er opp til han, han ser ut til å utelukkande gå for bukser og shorts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå