Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Forenklet forelegg for høy hastighet (fotoboks) Kom til mannen min ( vi skal skilles, pga han er utro både med damer og økonomisk). Boten sto hans navn som fører og min fars navn som eier. Bilen og reg.nr har jeg aldri sett. og at min far har en bil jeg ikke vet om høres veldig usannsynlig ut. Hvordan finne ut av dette? Skal snakke med min far, men trenger litt tips. Mannen min lyver om alt, så jeg vil finne ut av dette.. , men at han skal ha tatt opp lån i min fars navn. det kan jeg bare ikke skjønne. Noen som har formeninger om dette. Hva kan ha skjedd? Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Forenklet forelegg for høy hastighet (fotoboks) Kom til mannen min ( vi skal skilles, pga han er utro både med damer og økonomisk). Boten sto hans navn som fører og min fars navn som eier. Bilen og reg.nr har jeg aldri sett. og at min far har en bil jeg ikke vet om høres veldig usannsynlig ut. Hvordan finne ut av dette? Skal snakke med min far, men trenger litt tips. Mannen min lyver om alt, så jeg vil finne ut av dette.. , men at han skal ha tatt opp lån i min fars navn. det kan jeg bare ikke skjønne. Noen som har formeninger om dette. Hva kan ha skjedd? Anonymous poster hash: 56a1b...6bf Har du sjekket hvem bilen står på, det kan du gjøre ved å sende melding til 2282 Sms-tjenesteSkal du finne eieren av bilen kan du også benytte vegvesenets SMS-tjeneste. Send inn REGNR (mellomrom) og registreringsnummeret på kjøretøyet du ønsker å få informasjon om, og send meldingen til telefonnummer 2282. Tjenesten koster 3 kroner pr. mottatt melding. Hvis selger ikke er den som står oppført som eier, be om å få fremlagt fullmakt fra rette eier, og be om legitimasjon fra både eier og selger. Ønsker du å finne opplysninger om kjøretøyet generelt (eksempel: mål og vekt, dekkdetaljer, frist for EU-kontroll ), kan du finne det her Anonymous poster hash: 46e28...bfd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Forenklet forelegg for høy hastighet (fotoboks) Kom til mannen min ( vi skal skilles, pga han er utro både med damer og økonomisk). Boten sto hans navn som fører og min fars navn som eier. Bilen og reg.nr har jeg aldri sett. og at min far har en bil jeg ikke vet om høres veldig usannsynlig ut. Hvordan finne ut av dette? Skal snakke med min far, men trenger litt tips. Mannen min lyver om alt, så jeg vil finne ut av dette.. , men at han skal ha tatt opp lån i min fars navn. det kan jeg bare ikke skjønne. Noen som har formeninger om dette. Hva kan ha skjedd? Anonymous poster hash: 56a1b...6bf Åpnet du hans brev? Det er ulovlig. Anonymous poster hash: bdc9f...a87
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Takk. Som eier kommer Santander opp når jeg sender SMS til 2282, men på boten står min fars navn oppgitt som eier. Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Forenklet forelegg for høy hastighet (fotoboks) Kom til mannen min ( vi skal skilles, pga han er utro både med damer og økonomisk). Boten sto hans navn som fører og min fars navn som eier. Bilen og reg.nr har jeg aldri sett. og at min far har en bil jeg ikke vet om høres veldig usannsynlig ut. Hvordan finne ut av dette? Skal snakke med min far, men trenger litt tips. Mannen min lyver om alt, så jeg vil finne ut av dette.. , men at han skal ha tatt opp lån i min fars navn. det kan jeg bare ikke skjønne. Noen som har formeninger om dette. Hva kan ha skjedd? Anonymous poster hash: 56a1b...6bf Åpnet du hans brev? Det er ulovlig. Anonymous poster hash: bdc9f...a87 Jeg betaler regningene og da må jeg nødvendigvis åpne posten. Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Kn din mann ha ført opp din far uvitende som eier på et lån eller noe? Anonymous poster hash: 87ee6...57b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Har sjekket regnr og bilen er bare to år gammel.... dette er fryktelig rart synes jeg? Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 Takk. Som eier kommer Santander opp når jeg sender SMS til 2282, men på boten står min fars navn oppgitt som eier. Anonymous poster hash: 56a1b...6bf Det var veldig merkelig at santander står som eier Anonymous poster hash: 46e28...bfd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #9 Skrevet 12. november 2015 Kn din mann ha ført opp din far uvitende som eier på et lån eller noe? Anonymous poster hash: 87ee6...57b Det er det jeg begynner å bli redd for. Får helt vondt i magen her jeg nå..... Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 Takk. Som eier kommer Santander opp når jeg sender SMS til 2282, men på boten står min fars navn oppgitt som eier. Anonymous poster hash: 56a1b...6bf Det var veldig merkelig at santander står som eier Anonymous poster hash: 46e28...bfd Det synes jeg også! HI Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 Så ring faren din da! Jeg skal det, men får ikke snakka med ham før i morgen. Han er i en begravelse. Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #13 Skrevet 12. november 2015 Så ring faren din da! Jeg skal det, men får ikke snakka med ham før i morgen. Han er i en begravelse. Anonymous poster hash: 56a1b...6bf Spør mannen din da? Anonymous poster hash: 46e28...bfd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #14 Skrevet 12. november 2015 Han er vel ikke i begravelse hele dagen? Er jo veldig merkelig?! Tror du virkelig at mannen din har en hemmelig bil som du ikke har sett som han kjører rundt med? Kan han ha lånt pappaen din sin bil? Er han utro med mammaen din? Har du sjekket bilnr i brreg.no? Kanskej det står noe annet der en på smstjeneste.. Anonymous poster hash: 417ee...ab6
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #15 Skrevet 12. november 2015 At Santander står som eier, betyr jo bare at bilen er leaset. Leasingtaker er din far, eller en som har forfalsket hans signatur. Anonymous poster hash: f2511...e03
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #16 Skrevet 12. november 2015 Lukter identitetstyveri lang vei.... Anonymous poster hash: a2580...124
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #17 Skrevet 12. november 2015 Faren min er bortreist i begravelse, så jeg venter til i morgen. Skal prøve å forklare på nytt: Min mann og jeg skal skilles, en av grunnene er økonomisk utroskap. Det er meningen at han skal flytte ut når han finner en leilighet. Nå i dag kom det en fartsbot ( greit nok). Det rare var at bilen som ble kjørt har jeg aldri sett eller hørt om, men det som gjør at jeg er bekymret er at faren min står som eier av bilen på boten. Jeg vet mannen min har vært masse på finn o.l og sett på bil, men det jeg nå er redd for er: at mannen min har kjøpt bil og tatt opp lån i min fars navn. " Mannen "min lyver om det meste, så det er ikke bare å spørre ham om noe, som det går an med de fleste menn.Jeg håper at antagelsene mune ikke stemmer, men synes dette er rart.... Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #18 Skrevet 12. november 2015 Lukter identitetstyveri lang vei.... Anonymous poster hash: a2580...124 Er det jeg er redd for... Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #19 Skrevet 12. november 2015 At Santander står som eier, betyr jo bare at bilen er leaset. Leasingtaker er din far, eller en som har forfalsket hans signatur. Anonymous poster hash: f2511...e03 Santander står som eier når jeg søker på2282, men faren min står oppført som eier på boten. Betyr det at den er leaset altså? Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
jojoen Skrevet 12. november 2015 #20 Skrevet 12. november 2015 Mulig jeg er helt fjern nå, men hvis man blir tatt i en fotoboks, da blir vel bare boten sendt til den som står som eier? Politiet kan jo ikke vite hvem som er fører av bilen? Var det mannen din eller faren dins navn (med deres adresse) som sto på konvolutten?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #21 Skrevet 12. november 2015 For at dette kanskje, MÅ noen ha varslet politiet om hvem fører er. Det skjer ikke av seg selv at de skjønner at føreren er en annen enn eier. Hvordan kan du dessuten se bilen? Anonymous poster hash: dc315...cac
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #22 Skrevet 12. november 2015 Mulig jeg er helt fjern nå, men hvis man blir tatt i en fotoboks, da blir vel bare boten sendt til den som står som eier? Politiet kan jo ikke vite hvem som er fører av bilen? Var det mannen din eller faren dins navn (med deres adresse) som sto på konvolutten? Jeg synes ogsåbdette er merkelig. Boten var adressert til mannen min. Så enten må mannen min ha ringt å gitt beskjed om at han hadde kjørt eller så har den først blitt sendt til min far som har oppgitt mannen min som fører. Det siste synes jeg høres merkelig ut, da min far er klar over at min man roter økonomisk. Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #23 Skrevet 12. november 2015 For at dette kanskje, MÅ noen ha varslet politiet om hvem fører er. Det skjer ikke av seg selv at de skjønner at føreren er en annen enn eier. Hvordan kan du dessuten se bilen? Anonymous poster hash: dc315...cac Ja, det skjønner jeg. Men jeg tenker at hvis mannen min har tatt opp lån i min fars navn, så har han ringt selv og gitt beskjed om at han var fører slik at boten skulle komme til ham selv. Mannen min får ikke lån da han ikke er kredittverdighet grunnet mislighold. Uff, er det jeg som er på bærtur og lar fantasien løpe løpsk eller ...? Anonymous poster hash: 56a1b...6bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #24 Skrevet 12. november 2015 Forenklet forelegg for høy hastighet (fotoboks) Kom til mannen min ( vi skal skilles, pga han er utro både med damer og økonomisk). Boten sto hans navn som fører og min fars navn som eier. Bilen og reg.nr har jeg aldri sett. og at min far har en bil jeg ikke vet om høres veldig usannsynlig ut. Hvordan finne ut av dette? Skal snakke med min far, men trenger litt tips. Mannen min lyver om alt, så jeg vil finne ut av dette.. , men at han skal ha tatt opp lån i min fars navn. det kan jeg bare ikke skjønne. Noen som har formeninger om dette. Hva kan ha skjedd? Anonymous poster hash: 56a1b...6bf Korfor går du så langt med saken. Det står i hans navn ja da er det han som må betale. og så spørrrrr jegggggg kva har du med detta ????????????? Vedr din fars navn. detta vil purken ordne opp i dersom den ikkje blir betalt eller er du dektiktiv ? Berørrrrrer det deg og din far vil ikkje få noen slags følge. drit og dra i den rekningen og la din gubbe ordne opp i detta. Anonymous poster hash: e214a...81a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #25 Skrevet 12. november 2015 Mannen din leaser en bil i din fars navn, mest antakelig. Ring santander og spør om bilen? Anonymous poster hash: 16222...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå