Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #26 Skrevet 11. november 2015 Hm, jeg gir ikke paracet på kveld før ungen faktisk har ubehag. Mens samboeren min er mer gi så sover ungen bedre. Legen vår (merk presiseringen, vår - sikkert forskjellige meninger fra lege til lege som med alt annet) var enig med meg. Almenntilstad bestemmer når medisinering er nødvendig, ikke temperatur alene. Ingen grunn til å knekke feberen når formen er god - da kan den bare få jobbe i fred og følges med på Anonymous poster hash: a9128...235 Vel...med fin allmenntilstand og plutselig forverring med feberkramper og ambulanse har jeg stor respekt for barn med feber. Min 2 åring var fin form...39.8 i feber. Skulle sove litt i vogna og fikk feberkramper. ..jævlig opplevelse. Anonymous poster hash: a64a3...240
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. november 2015 #27 Skrevet 11. november 2015 Vi hadde en sånn runde med treåringen vår. 40,3 i feber og hoppet i sengen... Jeg ga han paracet om kvelden for at han skulle sove godt, men ikke på dagen. (Da ville han for øvrig ut og gå på ski med 39-40 i feber...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå