Gå til innhold

Fintøy til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner dere kjole/fintøy til julebord/sammenkomster framover mot jul? Fant absolutt ingenting av interesse på nettsidene til hm og ellos,synes så mye av mammakolleksjonene er så kjedelige og tantete😣

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med samme greiene så slenger meg på denne! Alt ser så veldig casual ut. Er ingen skikkelig fine kjoler :(

Skrevet

Jeg har alltid vært glad i kjoler med høyt liv og masse vidde,så jeg har i grunn mye "gravidekjoler" i skapet allerede! Mitt tips er å ikke se i "mamma-avdelingen"...

Skrevet

Takk for tips!👍 Åssen synes du kjolene var i størrelsen?

Skrevet

De var (faktisk) litt store i størrelsen. Jeg er normalt en 38/40, og bestilte i L, men de var litt store. Alle var veeeeldig stretchy, så jeg kunne fint kjøpt medium. Men nå er det god plass til masse julemat ;-) har også kjøpt en penkjole med glidelås, så var spent på den, men den også var superstretchy, så er masse plass til å vokse, samt at den var veldig behagelig på..

Skrevet

Takk for svar,utvalget ble straks mye bedre😊👍

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt en enkel sort blondekjole på HM til 499,-. Trekvart lange ermer og rekker til litt over knærne, tettsittende. Ganske fin :)

Skrevet

Er den fra mamma-avdelingen,Hikken? I så fall veldig fin kjole,bare ikke på meg😜Satt som et stramt pølseskinn over boobsa mens stoffet hang pløsete rundt babykulen.. Lekkert,kroppen er absolutt ikke i synk for tida😡🙊Hadde sikkert passa fint en større str. om en mnd eller to👍

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en sort blondekjole fra vero moda. Den er ganske stretchy, så den sitter veldig pent på :) er ikke fort kort på låra og har fine blonder. Ikke mammakjole :-)

Anonymous poster hash: d4d64...909
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Litt i seneste laget i forhold til julekjoler nå kanskje ;-P men sist jeg var gravid kjøpte jeg en nydelig mammakjole på happymumnorge.no  :) Ellers har mamalicious.no mye fint :)

Endret av Hazel82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...