Gå til innhold

Fintøy til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var inne på bestseller.no og har handlet masse.. Mamalicious har mange fine kjoler til en billig penge, jeg kjøpte 3 kjoler til jul/fest for en 1000 lapp. Dersom man melder seg inn, får man også 20% på hele kjøpet. Fikk pakken på 4 dager!

http://bestseller.no/dame/klaer/mammaklaer/bc-women-maternity-clothes,no_NO,sc.html

De var (faktisk) litt store i størrelsen. Jeg er normalt en 38/40, og bestilte i L, men de var litt store. Alle var veeeeldig stretchy, så jeg kunne fint kjøpt medium. Men nå er det god plass til masse julemat ;-) har også kjøpt en penkjole med glidelås, så var spent på den, men den også var superstretchy, så er masse plass til å vokse, samt at den var veldig behagelig på..

Annonse

• 3 uker senere...

Er den fra mamma-avdelingen,Hikken? I så fall veldig fin kjole,bare ikke på meg😜Satt som et stramt pølseskinn over boobsa mens stoffet hang pløsete rundt babykulen.. Lekkert,kroppen er absolutt ikke i synk for tida😡🙊Hadde sikkert passa fint en større str. om en mnd eller to👍

• 4 uker senere...

Litt i seneste laget i forhold til julekjoler nå kanskje ;-P men sist jeg var gravid kjøpte jeg en nydelig mammakjole på happymumnorge.no  :) Ellers har mamalicious.no mye fint :)

Endret av Hazel82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...