Gå til innhold

Når teste etter el?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig positiv graviditetstest og var lykkelig gravid i litt over en uke. Men det gikk dessverre ikke så bra, så da må vi jo bare prøve igjen. Dere som har blitt gravid, men mistet - kom dere i syklus igjen med en gang? Og når testet dere etter el? Har alltid hatt stabil syklus, med 14 dager mellom el og IKM (og 14 dager mellom ikm og el). Så litt spent om jeg får el 14 dager etter blødningene nå..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144246071-n%C3%A5r-teste-etter-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter vi mistet for noen år siden, så tok det ca 2 mnd å komme tilbake i syklus. Kjenner også folk som ble gravide igjen, kort tid etter SA, så syklusen var tilbake med en gang på de 😊

Takk for svar. Den siste der høres fint ut, skulle så gjerne blitt gravid med en gang igjen!

Hadde utskrapning for en måned siden. Nærmer meg el. Hadde lette blødninger/spotting for 1,5-2 uker siden (husker ikke helt, skjønte ikke at det var mensen).

Jeg hadde positiv graviditetstest i tre uker etter utskrapning.

Aner jo ikke om slimhinnene er klare for nytt svangerskap.

Lykke til med ny prøving :)

Annonse

Hadde utskrapning for en måned siden. Nærmer meg el. Hadde lette blødninger/spotting for 1,5-2 uker siden (husker ikke helt, skjønte ikke at det var mensen).

Jeg hadde positiv graviditetstest i tre uker etter utskrapning.

Aner jo ikke om slimhinnene er klare for nytt svangerskap.

Lykke til med ny prøving :)

Takk. Lykke til til dere også, håper du blir fort gravid igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...