Gå til innhold

Postiv EL test en uke før EL??

Anbefalte innlegg

Har tempet for første gang denne syklusen. Jeg har tidligere tatt EL tester som har vært positive rundt syklusdag 18. DEnne gangen fikk jeg positiv test på syklusdag 12, og ventet spent på om temperaturen ville stige. Det gjorde den ikke, og jeg tenkte at kanskje jeg ikke har eggløsning.. Men plutselig steg tempen en uke etterpå og det var tydelig at jeg hadde hatt EL syklusdag 22.. Tok ikke flere EL tester (var positiv sd 12,13,14) så jeg vet ikke om den ble negativ igjen etter det eller om den holdt seg positiv hele uken..

Neste mnd skal jeg ta EL tester helt frem til tempen stiger og se hva de sier. Men uansett -er ikke dette veldig merkelig?? Noen flere som har opplevd det samme?

Har gått uten prevensjon i 9 mnd nå, og prøvd ordentlig med EL-tester osv i 4 mnd. Begynner å bli frustrert nå. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144246063-postiv-el-test-en-uke-f%C3%B8r-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde gått til legen om jeg var deg. Enten du har positive EL-tester to uker i strekk eller to ganger på en måned (med "fri" i mellom), så er det jo noe som ikke stemmer. Greitt å få avklart med en gang hvis noe er galt.

Jeg fant ut at jeg ofte IKKE hadde eggløsning (men hadde blødninger hver måned likevel) pga hormonforstyrrelse. Hadde aldri kunne blitt gravid uten medisiner.

Anonymous poster hash: d870e...97e

Ja, planen er å dra til legen etter nyttår og sjekke alt og utrede. Da har det gått et år.

Tr rett rundt hjørnet nå, så blir spennende å se i ny syklus nå. Eggløsning har jeg nok hatt siden jeg har hatt temperaturstigning i 10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...