Gå til innhold

7 dager forsinket mens, negativ test???

Anbefalte innlegg

Heihei alle!

Nå er jeg ganske forvirret...

Jeg tok ut min p-stav i oktober 2014 og har fortsatt ikke blitt gravid.

Jeg har syklus på 25-27 dager. Men denne måneden er mensen 6-7 dager forsinket! HÆ?

Jeg har tatt 5 graviditetstester fra forsinket dag 2 og frem til idag... men ale er negative. Er jeg gravid? Har noen opplevd dette før? Jeg har også veldig tørr skjede... vet ikke om det har noe sammenheng men. Jeg tisser litt oftere føler jeg, også har jeg hatt litt vondt i hodet, og noen små stikkinger nederst i magen. men det er vel alt av symptomer... Kan noen være så snill å hjelpe?   Jeg er så sliten av negativ tester... trenger BFT nå kjenner jeg <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144246019-7-dager-forsinket-mens-negativ-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke helt hvordan du er 7 (!) dager forsinket med mensen om du hadde EL 28-31 oktober?

Se på det slik:

Om du hadde EL så seint som 31. okt og er 7 dager for seint med mensen i dag (11.nov) så skulle du altså hatt mensen 4. november, bare 4 (!) dager etter EL!? Mensen skal jo komme ca 14 dager etter EL?

Om du så hadde EL den 28. oktober, så kan jo ikke mensen være 7 dager for sen den 11. november? Det er likevel bare 14-15 dager siden EL i dag, og om du er 7 dager etter mensen, så skulle du altså hatt mensen bare 7-8 dager etter EL? Da har du jo en syklus på bare 21-22 dager?

Anonymous poster hash: 93656...0fc

Annonse

fikk mensen idag så da er det vel samme... tror jeg er steril:/  orker ikke mer altså... slitsomt for hue

Foreslår at du gir det en pp til, men bruke el-tester denne gangen. Start å teste om 9 dager, og ta en test pr dag frem til den er positiv. Da slipper du være i tvil når el skulle vært, og kan hende du blir mindre forvirret. Om du hadde el 28.okt, passer det veldig bra at mensen kom i dag, 14 dager dpo. Da er det jo akkurat som det skal være :) Siden du har prøvd å bli gravid i et år nå, kan det være lurt å ta kontakt med legen for hjelp. Ikke gi opp, det skal bli din tur snart skal du se!

Anonymous poster hash: 7fb32...5f8

Anbefaler at du stikker til legen og ber om utredning. Vi ventet nesten to år før vi ba om utredning, pga jeg var sikker på at hvis vi bare fortsatte å prøve ville det fungere til slutt. Viste seg at jeg har tette eggledere, men er nå gravid vha IVF :)

Vet det er kjipt å få mensen hver måned. Har vært gjennom det samme, men det betyr ikke at du aldri blir gravid. Er ikke sikkert du trenger IVF heller, det er mye de kan prøve før du må bruke IVF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...