EnUndreneMor Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Jeg er en skikkelig forbruker av utstyr, har jeg tester liggende bruker jeg de åkkesom. Men hvorfor er EL testen positiv etter man er gravid?
Mingemaura Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Du spør godt, er sånn jeg fant ut at jeg var gravid 7dpo fikk en nesten positiv EL-test! Mange som bruker sånne tester som EL-tester
Mingemaura Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Mange som bruker det som Graviditetstester mente jeg! 😂
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Jeg fikk knallsterke el-tester når jeg nærmet meg ikm, det var derfor jeg tok en graviditetstest i det hele tatt. Litt for morsomhets skyld tok jeg el-tester i noen dager etterpå også, og de ble jo bare sterkere og sterkere. Anonymous poster hash: 254d2...1a1
babysyk91 Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 EL-testene tester hcg nivået. Dersom ein er gravid så stiger den, når ein har el så stige den også sånn at el testen blir positiv. Trur det var noke sånt men ein skal aldri bruke el tester som gravid tester!
Pobie Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 LH og HCG er veldig like hverandre. HCG har en ekstra markør som kun plukkes opp av g-tester. EL-tester slår ut på begge to fordi de ikke differensierer mellom hormonet med eller uten markør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå