Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Jeg får utrolig ubehagelige reaksjoner på den. Blir svimmel, skjelver, kaldsvetter og blir kvalm. Og det har jeg aldri opplevd med langt sterkere brun snus. Ekkelt. Flere som har prøvd den? Anonymous poster hash: b0073...cbb
tante grusom master of law Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Jeg kastet opp av den... Aldri mer.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 God grunn til å slutte helt Anonymous poster hash: 4aeb7...c1c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Jeg får utrolig ubehagelige reaksjoner på den. Blir svimmel, skjelver, kaldsvetter og blir kvalm. Og det har jeg aldri opplevd med langt sterkere brun snus. Ekkelt. Flere som har prøvd den? Anonymous poster hash: b0073...cbb Jeg snuser og har aldri hørt om den, hvorfor er den sunn? Anonymous poster hash: 31add...be6
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Jeg får utrolig ubehagelige reaksjoner på den. Blir svimmel, skjelver, kaldsvetter og blir kvalm. Og det har jeg aldri opplevd med langt sterkere brun snus. Ekkelt. Flere som har prøvd den? Anonymous poster hash: b0073...cbb Jeg snuser og har aldri hørt om den, hvorfor er den sunn? Anonymous poster hash: 31add...be6 Laget på hvit tobakk istedenfor brun. Men vet ikke om den egentlig er så mye bedre. Den var i hvertfall ille :-/ Anonymous poster hash: 68dde...3b8
Mumimamma91 Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Har bare smakt den med mint smak, synns den var god men svidde noe jævlig under leppa! Og jeg har brukt løs snus i mange år...
Jakkie Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 (endret) Jeg syns de er gode pga at de faktisk smaker det som står på de i forhold til de andre brune snusene. Vanlig brunt snus som skal smake mint lukter ikke godt og når den begynner å renne er det til å spy av :/ Epok sine har kjempe gode lukter og smaker god, men de er sterkere en vanlige snus. Minten er vel den sterkeste og som svir noe sykt når du har den i, blåbæren er god og svir ikke mye, melonen er sånn passe god men man blir kvalmen av lukt/smaken, Lakrissmaken er veldig god i forhold til de vanlige og den er ikke sterk, Limen luktet zalo og smakte får så vidt såpe så ville heller anbefalt å snuse såpe en den Endret 11. november 2015 av Jakkie
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Hvor får man kjøpt denne?? Anonymous poster hash: 963d9...149
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Hvor får man kjøpt denne?? Anonymous poster hash: 963d9...149 Narvesen og Shell Anonymous poster hash: 68dde...3b8
Hønemor30 Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 Stemmer det at den er sterkere enn vanlig ? I butikken i Sverige sa de motsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå