Gå til innhold

Elektrisk vindusvasker.......god erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt pengene eller bare "dritt"?

Anonymous poster hash: 6965b...798

Skrevet

Vi har Kärsher (eller hvordan det skrives), og jeg elsker den! Til og med mannen synes det er gøy å vaske vinduer, så har aldri hatt rene vinduer så ofte som vi har etter at vi kjøpte den. :)

Anonymous poster hash: c21fd...34b

Skrevet

Vi har Kärsher (eller hvordan det skrives), og jeg elsker den! Til og med mannen synes det er gøy å vaske vinduer, så har aldri hatt rene vinduer så ofte som vi har etter at vi kjøpte den. :)

Kult. ...men må den lades "hele tiden"

Skrevet

Kult. ...men må den lades "hele tiden"

Neida, tror bare vi lader den sånn hver 3. - 4. gang vi bruker den... :)

Skrevet

Har en..men den ligger den ren og ubrukt. Foretrekker å gjøre ren vinduene manuelt jeg da. Hadde nesten glemt at jeg kjøpte den, så takk for påminnelse. Skal jammen ta den frem til julevasken :)

Skrevet

Jeg hadde den liggende veldig lenge også, men etter å ha tatt den opp av esken, så er jeg superfornøyd! Nå går vindusvasken så det suser. Den blir også bruk i dusjkabinett :-)

Skrevet

Veit ikke hvordan, men leste erotisk vindusvisker i overskriften😂 Det hadde vært noe! ?😂

Anonymous poster hash: 98168...e7b

Skrevet

Elsker den, har også den fra Karcher. Bruker den også til dusjen, fliser speil osv. Det går jo så mye kjappere 😄

Skrevet

Mannen som vasker vinduer her i huset, og han sverger til karcher :)

Vinduene blir rene, uten striper.

Har en venninne som ikke likte den og klaga på at vinduene ble stripete, men ingen striper her.

Anonymous poster hash: 8617c...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...