Gå til innhold

IKM veke 48

Anbefalte innlegg

Jeg testet som tidligere sagt negativt 10 dpo. Men idag 13 dpo er jeg så kvalm. Jeg er glad at mannen stod opp md minstemann, jeg ligger i senga fremdeles. Jeg blir egentlig litt forvirret. . For hatt litt lignende mens smerter siste dagene, og idag er jeg kvalm og har litt vondt i magen. Noen som har opplevd mens smerter som symptom på en graviditet? Har ikm imorra, i hvertfall hvis jeg har 28 dagers syklus, noe som jeg faktisk ikke vet. Har telt denne måneden, så om egget ikke sitter, så har jeg værtfall en bedre ide om syklusen sitt forløp for neste pp. :)

Ja, jeg hadde "menssmerter" allerede noen dager etter eggløsning og helt fram til nå, og jeg er gravid ;) 

Fortsetter under...

Spennende :) Håper denne uken kan gå fort, så jeg ser om ikm kommer eller ei. Hvis jeg ikke har fått det iløpet av helgen, så blir det ny test 😃 men jeg har mistet troen litt. . Var så sikker etter EL , pga div symptomer, men blitt mindre sikker de siste dagene. .. gratulerer til alle som har fått positive tester 😃😃😃

Her har tanta kommet. Jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid.

Har tre fester i nærmeste framtid som absolutt blir gøyere med vin ;)

Håper vi får muligheten til mer aksjer neste pp. Ser jeg har noen nattevakter som kan ødelegge litt.

Gratulerer til alle gravide, og lykke til dere som ikke har testet :)

Tanta har ikke kommet her, men sendte samboeren ut for å kjøpe bind nå. Jeg tror nok det kommer i løpet av natten eller morgendagen ut ifra menssmertene, pleier ikke slå feil dette. Da blir vel neste PP i januar, ser ut til at jeg og samboeren er på forskjellig del av landet ved antatt eggløsning i desember..

Gratulerer til alle som har fått positive tester :)

Tanta har ikke kommet her, men sendte samboeren ut for å kjøpe bind nå. Jeg tror nok det kommer i løpet av natten eller morgendagen ut ifra menssmertene, pleier ikke slå feil dette. Da blir vel neste PP i januar, ser ut til at jeg og samboeren er på forskjellig del av landet ved antatt eggløsning i desember..

Kjennes sånn ut her også... tror mensen kommer i morgen eller søndag. Da møtes vi i januar-gruppa :)

Annonse

Shiiiit 😂😂 det var det jeg viste, jeg var så sikker, for så å bli usikker igjen, men idag har jeg vært overbebevist igjen, og det betyr at det var for tidlig å teste 10 dpo, og at kanskje cb er mer pålitelig enn rfsu, men jeg er jo 15 dpo idag da og tok en ny test med cb som viste gravid 1-2 uker , så jeg tror nok det var for tidlig å teste 10 dpo. Shiiiit, jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal føle akkurat nå. .

Endret av Lillelinn84

Kjennes sånn ut her også... tror mensen kommer i morgen eller søndag. Da møtes vi i januar-gruppa :)

Over og ut her... :( Lykke til alle som har fått positive tester. Vi andre sees neste runde!

Her er ingen mens kommet, og i dag er IKM. Har ikke testet, og tenker heller ikke å gjøre det før det har gått ihvertfall en uke til :P Har så liten tro denne måneden, at jeg er 99% sikker på at tanta er rett rundt hjørnet.

Hvordan gikk det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...