Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Kjenner snart ikke meg selv igjen i speilet Plutselig har jeg fått rynker på kinnene (!!!!). Når jeg smiler kommer det sånn små tynne streker midt på kinnet... SUKK!!!! Drikker masse vann, lever sundt egentlig, spiser multivitaminer og tran + B vitaminer hver dag... Sover kanskje litt for lite.... Anonymous poster hash: fef7f...cc0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Jeg jobbet på sykehjem og der fikk jeg råd fra en pasient som var 90 år, men så ut som 60-70 år. Nesten ingen rynker. Hun vasket først med glovarmt vann med klut. Deretter iskaldt vann. Porene åpner og lukker seg. Dette gjorde hun hver morgen og kveld. Hun brukte også en rensekrem, husker ikke navnet. Men det går jo an å dra til kosmetikkbutikk og få råd til hvilken som passer din hud. .. Jeg har følget hennes råd slavisk. Aldri hatt finere hud. Jeg bruker effaclair rensekrem. Anonymous poster hash: 7d0e5...ba7
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Gelatin/kraft er "lim" for huden. Få i det mye av dette. Snegleslim har vist seg å fjerne rynker, arr og utvekster. Laserbehandling fjerner rynker. Jeg svarte to ganger i forrige tråd... Anonymous poster hash: d0f9e...93b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Gelatin/kraft er "lim" for huden. Få i det mye av dette. Snegleslim har vist seg å fjerne rynker, arr og utvekster. Laserbehandling fjerner rynker. Jeg svarte to ganger i forrige tråd... Anonymous poster hash: d0f9e...93b Forrige tråd? Dette er min første Men takk for tips! HI Anonymous poster hash: 15a45...5d0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Gelatin/kraft er "lim" for huden. Få i det mye av dette. Snegleslim har vist seg å fjerne rynker, arr og utvekster. Laserbehandling fjerner rynker. Jeg svarte to ganger i forrige tråd... Anonymous poster hash: d0f9e...93b Forrige tråd? Dette er min første Men takk for tips! HI Anonymous poster hash: 15a45...5d0 Var akkurat en annen tråd om å fjerne rynker 😊 Anonymous poster hash: d0f9e...93b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Oldemoren min hadde nesten ikke en rynke. Hun vasket ansiktet som over, med varmt vann og så kaldt, men ikke for varmt og ikke for kaldt, for da får huden sjokk. Hun smurte seg med spenol morgen og kveld. Jeg gjorde dette i hele ungdomstiden, ikke en kvise Jeg tror ikke hvordan du vasker og hvilken krem du bruker er viktig i det hele tatt. Poenget er åpne porene, lukke porene etter vask, rein og fin og masse fuktighet. Ingen poeng med dyre rensekremer og andre dyre produkter. Etter dette spiller selvfølgelig gener inn, søvnmønster, om du jobber i et forurenset område (anlegg, kokk, jobber ute i sterkt trafikkert område osv osv) hvor godt man beskytter huden for sol og ikke minst kulde, og så til slutt verstingen, røyk! Den bryter ned bindevev, og gjør huden slapp (både her og der) Anonymous poster hash: 118c5...8dd
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Jeg jobbet på sykehjem og der fikk jeg råd fra en pasient som var 90 år, men så ut som 60-70 år. Nesten ingen rynker. Hun vasket først med glovarmt vann med klut. Deretter iskaldt vann. Porene åpner og lukker seg. Dette gjorde hun hver morgen og kveld. Hun brukte også en rensekrem, husker ikke navnet. Men det går jo an å dra til kosmetikkbutikk og få råd til hvilken som passer din hud. .. Jeg har følget hennes råd slavisk. Aldri hatt finere hud. Jeg bruker effaclair rensekrem. Anonymous poster hash: 7d0e5...ba7 Hvis man vet hvorfor rynker dannes, så forstår man jo at dette ikke har noe med saken å gjøre. Kan sikkert føre til renere hud, men ikke mindre rynker. Anonymous poster hash: ba818...82f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Gelatin/kraft er "lim" for huden. Få i det mye av dette. Snegleslim har vist seg å fjerne rynker, arr og utvekster. Laserbehandling fjerner rynker. Jeg svarte to ganger i forrige tråd...Anonymous poster hash: d0f9e...93b Hvor får man tak i dette?? Anonymous poster hash: ef80a...743
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Er det denne?? http://www.colibrihelse.no/produkter/eco-elicina-sneglekrem/ Anonymous poster hash: ef80a...743
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Er det denne?? http://www.colibrihelse.no/produkter/eco-elicina-sneglekrem/ Anonymous poster hash: ef80a...743 Søk på "mizon snail repair cream" på ebay og kjøp fra SØR KOREA. Ikke kjøp fra Kina, det er etterligning. Gelatin kan du feks kjøpe på iherb, eller kok kraft av godt kjøtt, som du gjør når du lager lapskaus fra bunn. Anonymous poster hash: d0f9e...93b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #12 Skrevet 10. november 2015 Er det denne?? http://www.colibrihelse.no/produkter/eco-elicina-sneglekrem/ Anonymous poster hash: ef80a...743 Søk på "mizon snail repair cream" på ebay og kjøp fra SØR KOREA. Ikke kjøp fra Kina, det er etterligning. Gelatin kan du feks kjøpe på iherb, eller kok kraft av godt kjøtt, som du gjør når du lager lapskaus fra bunn. Anonymous poster hash: d0f9e...93b Denne: http://www.ebay.com/itm/Mizon-All-In-One-Snail-Repair-Cream-75ml-sing-sing-girl-/161229979523?hash=item258a0e3f83:g:ZHQAAOxyLm9TEgNv ? Anonymous poster hash: 15a45...5d0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #13 Skrevet 10. november 2015 Hadde det eksistert er produkt som motvirket/fjernet rynker, så hadde hele verden visst om det. At ei rynkefri dame på 95 har brukt Spenol, sneglekrem, bensin eller smelta karamell på huden sin, betyr ikke at Spenol, sneglekrem, bensin eller smelta karamell motvirker rynker. Noen tjener jævlig mye penger på kvinners naivitet. Det er nok så enkelt som Luten sier: genene avgjør. Anonymous poster hash: b1cc3...e49
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #14 Skrevet 10. november 2015 Det er ikke genene som avgjør. Det er kostholdet! Var nylig på et foredrag med Berit Nordstrand og hun ser 10-15 yngre ut enn sin egentlige alder. Spis råvarer, ikke produkter og masse grønnsaker i regnbuens farger. Anonymous poster hash: 0a32b...e26
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #15 Skrevet 10. november 2015 Det er ikke genene som avgjør. Det er kostholdet! Var nylig på et foredrag med Berit Nordstrand og hun ser 10-15 yngre ut enn sin egentlige alder. Spis råvarer, ikke produkter og masse grønnsaker i regnbuens farger. Anonymous poster hash: 0a32b...e26 Merkelig rart da, at faren min som har røyka hele livet, drikki tett og knapt nok vet hva grønnsaker er, har yngre hud enn en gjennomsnittlig 45-åring når han selv er 70. Anonymous poster hash: b1cc3...e49
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #16 Skrevet 10. november 2015 Jeg er 40 og har brukt anti-age fra dagligvarebutikk siden jeg var 25. Møtte nettopp ei som var 4 år yngre, og hun gapet når jeg sa hvor gammel jeg var. Hva?? Se på meg!! men min far og mor har nesten ikke rynker til å være over 70, så tror nok helt klart det er gener. Jeg har IKKE levd sunt. Anonymous poster hash: 33130...b11
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #17 Skrevet 10. november 2015 Jeg er 40 og har brukt anti-age fra dagligvarebutikk siden jeg var 25. Møtte nettopp ei som var 4 år yngre, og hun gapet når jeg sa hvor gammel jeg var. Hva?? Se på meg!! men min far og mor har nesten ikke rynker til å være over 70, så tror nok helt klart det er gener. Jeg har IKKE levd sunt. Anonymous poster hash: 33130...b11 Ikke minst hudtype. overbevisst om at de som sliter med fet hud vinner rynkekrigen. De har tykkere hud, ikke pent som ung, porete, men jeg ser helt klart venninner med perfekt tynn hud bli skrukkete nå.. Anonymous poster hash: 33130...b11
Nullstress;) Skrevet 10. november 2015 #18 Skrevet 10. november 2015 Jeg kan bare fortelle det som funker for meg. Jeg får.fort fet hud og noen kviser. Jeg vasker huden hver kveld med pro active (pga uren hud) det er en skrubb, så fjerner da alle døde Hud - celler. Så smører jeg ansiktet med nivea q10 anti-wrinkle serum Pearls. Jeg begynte også å få de tynne linjene på kinnene, men de er 100% borte. Er 32 år og har så vidt en smile-rynke ved øynene. Får heller ikke fet hud av den kremen. ELSKER DEN!
the amazing spidermamma Skrevet 10. november 2015 #19 Skrevet 10. november 2015 Ellers så kan man bare spise masse hele tiden og fylle rynkene med fett.
2søtesmåh Skrevet 10. november 2015 #20 Skrevet 10. november 2015 Det er ikke genene som avgjør. Det er kostholdet! Var nylig på et foredrag med Berit Nordstrand og hun ser 10-15 yngre ut enn sin egentlige alder. Spis råvarer, ikke produkter og masse grønnsaker i regnbuens farger. Anonymous poster hash: 0a32b...e26 Det er ikke genene som avgjør. Det er kostholdet! Var nylig på et foredrag med Berit Nordstrand og hun ser 10-15 yngre ut enn sin egentlige alder. Spis råvarer, ikke produkter og masse grønnsaker i regnbuens farger. Anonymous poster hash: 0a32b...e26 Merkelig rart da, at faren min som har røyka hele livet, drikki tett og knapt nok vet hva grønnsaker er, har yngre hud enn en gjennomsnittlig 45-åring når han selv er 70. Anonymous poster hash: b1cc3...e49 Er det i det hele tatt NOEN som svelger det hun sier??? Vil verden bedras?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #21 Skrevet 10. november 2015 Hadde det eksistert er produkt som motvirket/fjernet rynker, så hadde hele verden visst om det. At ei rynkefri dame på 95 har brukt Spenol, sneglekrem, bensin eller smelta karamell på huden sin, betyr ikke at Spenol, sneglekrem, bensin eller smelta karamell motvirker rynker. Noen tjener jævlig mye penger på kvinners naivitet. Det er nok så enkelt som Luten sier: genene avgjør. Anonymous poster hash: b1cc3...e49 Jeg sa spenol, siden det var det hun brukte, men poengterte at det ikke var grunnen. Fukt er! Og alt det andre jeg skrev. Men så lenge du får sagt din mening, forstår jeg at det ikke er så viktig å lese trådene. Anonymous poster hash: 118c5...8dd
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #22 Skrevet 10. november 2015 Det er ikke genene som avgjør. Det er kostholdet! Var nylig på et foredrag med Berit Nordstrand og hun ser 10-15 yngre ut enn sin egentlige alder. Spis råvarer, ikke produkter og masse grønnsaker i regnbuens farger. Anonymous poster hash: 0a32b...e26 Jeg har mer troa på gener. For jeg kan ikke si at jeg lever så sunt. Er 35 år, og har verken rynker eller grått hår pr dags dato. De få gangene jeg er innom polet for å handle, så spør de alltid etter legitimasjon. Både mamma og min bror ser også mye yngre ut enn alderen tilsier. Anonymous poster hash: 84576...886
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 10. november 2015 #23 Skrevet 10. november 2015 (endret) Gener og hudtype. Fet hud får senere/mindre rynker en tørr hud. Alt annet er bullshit Endret 10. november 2015 av Gulltopp med Knoll og Tott
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #24 Skrevet 10. november 2015 Det er ikke genene som avgjør. Det er kostholdet! Var nylig på et foredrag med Berit Nordstrand og hun ser 10-15 yngre ut enn sin egentlige alder. Spis råvarer, ikke produkter og masse grønnsaker i regnbuens farger. Anonymous poster hash: 0a32b...e26 Merkelig rart da, at faren min som har røyka hele livet, drikki tett og knapt nok vet hva grønnsaker er, har yngre hud enn en gjennomsnittlig 45-åring når han selv er 70. Anonymous poster hash: b1cc3...e49 Noen er løvetenner og vokser i all slags jord. Andre er skjørere blomster og trenger litt mer tilpassede forhold. Ingen er like. Anonymous poster hash: 0a32b...e26
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #25 Skrevet 10. november 2015 Jeg er 47. Gener betyr alt, men merket ekstrem bedring når jeg startet med ny hud behandling for meg. Anonymous poster hash: 10350...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå