Gå til innhold

Vondt i livmor etter orgasme?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 10 dpo og får blendahvite tester. Regner med det blir tr om noen dager. Likevel øyner jeg et håp, fordi livmoren har oppført seg så rart denne pp.

Har hatt to orgasmer etter EL, ca 5 dager etter og 9 dager etter. Begge gangene fikk jeg smerter i livmoren etterpå, og det har jeg aldri opplevd før. Skikkelige kramper den ene gangen. Jeg har lest at det kan være sånn i starten av et svangerskap.

Er det noen som har noen erfaringer med dette?

Anonymous poster hash: 44911...3f6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144245869-vondt-i-livmor-etter-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke om jeg hadde det i starten av svangerskapet, men helt klart fra midten og frem til fødsel. Det var kynnere.

Jeg synes å huske vagt at jeg kunne få murringer i starten av svangerskapet, ikke så ulikt menssmerter. Men ta det med en klype salt, for jeg husker ikke sikkert.

Anonymous poster hash: 0de05...186

Når jeg gikk på p-piller så fikk jeg ofte vondt etter orgasme, men ikke sånn ekstremt. Men har ikke fått det etter jeg slutta på p-piller, og har ikke vært gravid heller, så vet ikke om det har noe med graviditet å gjøre, men kan jo være, alle får jo forskjellige symptomer! Krysser fingrene for at du får positiv graviditetstest 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...