Gå til innhold

Hvordan skriver man sitt barn inn i passet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge skal de stå der? Når skal de ha eget pass?

Anonymous poster hash: b51c5...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke skrive barn inn i passet lenger. De skal ha eget pass helt fra starten av.

Skrevet

Man kan ikke skrive barn inn i passet. Det er det veldig mange år siden man kunne. De skal ha eget pass fra de blir født.

Anonymous poster hash: 0e32b...fe1

Skrevet

Barn skal ha eget pass fra sin første reise. Man skriver de ikke inn i passet til foreldrene.

Anonymous poster hash: 659d0...daa

Skrevet

Skal de?

Jeg har en 5-åring som reiser fra Norge til Sverige og Danmark flere ganger i året, jeg har kun fødselsattest på ham når vi reiser?

Er vel på tide å skaffe ham et pass da

Skrevet

det er vel fordi det er i Skandinavia, for der trenger du jo ikke pass...! Om dere flyr viser dere jo bare pass fordi det er på en flyplass. Det er sikkert minst femten-tjue år siden barn sto i passet til foreldrene. Husker jeg gjorde det, og jeg er født i 1981.

Anonymous poster hash: 2ae7b...d41
Skrevet

Skal de?

Jeg har en 5-åring som reiser fra Norge til Sverige og Danmark flere ganger i året, jeg har kun fødselsattest på ham når vi reiser?

Det er passfrihet innad i Norden. Skal du ut av Norden, må barnet ha eget pass. Som sagt mange år siden barna sto i foreldrenes pass.

Anonymous poster hash: a439e...6eb

Skrevet

Skal de?

Alltid lurt å ha med pass. Om de av en eller annen grunn skulle oppgradere sikkerheten bør man ja passer klart. Kan i verste fall nektes inn- eller utreise.

Anonymous poster hash: 0dd09...b64

Skrevet

Skal de?

Alltid lurt å ha med pass. Om de av en eller annen grunn skulle oppgradere sikkerheten bør man ja passer klart. Kan i verste fall nektes inn- eller utreise.

Nei, det kan man ikke. Hvor tar du det fra? Fri fantasi? Økt grensekontroll innebærer ikke passplikt.

Anonymous poster hash: 4a41a...106

Skrevet

Skal de?

Nei, det kan man ikke. Hvor tar du det fra? Fri fantasi? Økt grensekontroll innebærer ikke passplikt.

Anonymous poster hash: 4a41a...106

Du kan selv Google det, så finner du blant annet nyhetsartikler om familier som ikke kom seg på danskebåten da sikkerhetsnivået ble oppgradert en sommer. De hadde ikke med seg pass, for da de reiste på ferie var alt normalt.

Skrevet

Bruke vannfast tusj?

Anonymous poster hash: 5ab2b...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...