Gå til innhold

Ikm uke 49

Anbefalte innlegg

Ja det er ikke vitenskapelig eller noe, bare noe jeg Har hørt eller lest. Kanskje det har blitt sagt til meg for å oppmuntre meg etter svake tester. Jeg mistet, så det kan nok stemme at hcg-nivået var lavt og at Det var derfor testen var svak.

Fortsetter under...

Ja det er ikke vitenskapelig eller noe, bare noe jeg Har hørt eller lest. Kanskje det har blitt sagt til meg for å oppmuntre meg etter svake tester. Jeg mistet, så det kan nok stemme at hcg-nivået var lavt og at Det var derfor testen var svak.

Det jeg har hørt/lest er at sålenge det er farge på streken, er den positiv uansett hvor sterk den er. Også kallt strek er strek.

Fikk nok elslim den 26-27 nov jeg..Ventet el den 24 eller lignende.... Veldig merkelig.... 

Hva gjør jeg nå da? Bare venter? 

Sluttet å teste med eltest imed jeg ikke kunne holde på for lenge. Men 26-27 var det mye slim og idag litt smerter. Vet ikke hvorfor det isåfall har drøyd så lenge... :(

Anonymous poster hash: 3c0c4...f86

Annonse

Så spennende, Hannepålandet, blir spennende å se om den blir sterkere etterhvert. Men jeg mener å ha hørt at det ikke er mengden hcg som avgjør styrken i streken, men mengden blekk i testen...? Altså at en strek er en strek uansett styrke og farge..?

Det synes jeg høres litt rart ut...

Fikk svak strek etter ca 4 minutter 11dpo.

Litt sterkere strek etter ca 4 minutter 12dpo.

Enda sterkere strek, enda raskere 13dpo.

I dagene etter det kom streken raskere og raskere, og var sterkere og sterkere.

På 5+2 kom streken sterkt I DET urinen nådde testområdet (altså hcg-streken ble mørkerosa nesten før den "vanlige" streken kom).

Så for min sin del er styrken på streken i hvertfall påvirket av mengden hcg. Er 6+0 i dag.

Anonymous poster hash: 87661...a85

Det er min erfaring fra tidligere også.

Tok en tidlig test fra billigtester i går for å se om jeg kunne få en bedre strek med den, det fikk jeg og den var synlig innen tidsfristen. Tok samme type test i dag og den er ikke sterkere, synes heller den er svakere så da venter jeg på tanta og regner med at egget bare har streifet borti eller at det er skygge streker. 
Det murrer litt og utfloden har en hint av rosaskjær i seg i dag så tipper tanta dukker opp litt før onsdag, men like greit å bli ferdig med det :) 

Hiver meg med i siste liten. :)

1.IVF, egguthenting 17.11., tilbakesett av 8delt egg 20.11., ergo: rugedag 10. Blendahvit test i går, men fortsatt optimist. Sterke menssmerter rd7-rd9, mildere murringer nå. IKM engang mellom 1. og 4.12. Går på Lutinus.

Så mye action! Jeg har Ikm i morgen eller onsdag og er spent på om tr kommer. Jeg ser at flere får positive tester, men tr noen dager senere. Da tenker jeg at hadde det ikke vært for testingen, hadde de ikke visst at noe var kommet borti hverandre inni der.. Men hormonene rekker sikkert å få beskjed! Jeg tester ikke, men har følt meg gravid i lang tid selv om jeg ikke er det. Kanskje det er noe sånt som har skjedd hos meg og? Hm.. Lykke til alle sammen ihvertfall! 😄🎁

Anonymous poster hash: 9a751...319

Annonse

Jeg tok en ny test i dag, men den var ikke noe sterkere. Nesten svakere? Burde den ikke ha blitt sterkere?

Øverst tatt lørdag ettermiddag/kveld, nederst tatt i dag med morgenurin.

2567ifa.jpg

Har ikm onsdag. Har kjøpt en cb digital, skal jeg ta den nå, eller vente?

Noen med erfaringer?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...