Gå til innhold

Ikm uke 49

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Funker denne da? Jeg er 8 eller 9 dpo😊 Jeg føler at det skjer noe med kroppen, ekstremt oppblåst, murringer i underlivet og litt fyldigere pupper😜 Men er bare 2pp så har liksom tenkt at det kom til å ta sin tid!

http://oi65.tinypic.com/2z9jtap.jpg

http://oi64.tinypic.com/2sb0rc9.jpg

Endret av Micz

Annonse

Jeg tok forresten en test i går, blendahvit. Det var vel 8 dpo. Nå venter jeg noen dager, det er ikke noe morsomt med hvite tester selv om man vet at det er tidlig å teste.[/

Tusen takk! Vet ikke helt om jeg tørr å tro det! Jeg vurderte frem og tilbake før jeg tok en test, nettopp med tanke på skuffelsen selv om det er tidlig.... Prøver en cb i morgen, men muligens i tidligste laget! Lykke til!

Annonse

Jeg fikk svak skyggestrek 8 dpo, blank 9dpo og kan så vidt skimte en skygge? Strek idag 10 dpo..

Hva tror dere?

Første gang siden oktober i fjor at det finnes noe som helst strek på testen..

2wd2h6q.jpg

Jeg ser en svak strek!

Og gratulerer til alle med positive tester, det ryr jo inn med streker her! Jeg har ikke IKM før om en uke, så jeg drøyer med testingen. Som andre skriver, ikke noe gøy med blendahvite tester når det egentlig er for tidlig... Jeg har ømme pupper, noe jeg ikke pleier å ha en uke før IKM, men tør ikke håpe på noe. 

Jeg ser strek, reflexia! Hurra! Gratulerer!

Hannepålandet, bildet er nok litt for uskarpt til at jeg ser noe, men ser du strek? Så spennende, du har jo IKM først om en uke?

Ser en brei skygge/strek. Men ser ikke noe rådfarge. Streken kommer umiddelbart da.

Så spennende, Hannepålandet, blir spennende å se om den blir sterkere etterhvert. Men jeg mener å ha hørt at det ikke er mengden hcg som avgjør styrken i streken, men mengden blekk i testen...? Altså at en strek er en strek uansett styrke og farge..?

Så spennende, Hannepålandet, blir spennende å se om den blir sterkere etterhvert. Men jeg mener å ha hørt at det ikke er mengden hcg som avgjør styrken i streken, men mengden blekk i testen...? Altså at en strek er en strek uansett styrke og farge..?

Interessant. For nå varierer det veldig hvor sterke strekene er.

Det synes jeg høres litt rart ut...

Fikk svak strek etter ca 4 minutter 11dpo.

Litt sterkere strek etter ca 4 minutter 12dpo.

Enda sterkere strek, enda raskere 13dpo.

I dagene etter det kom streken raskere og raskere, og var sterkere og sterkere.

På 5+2 kom streken sterkt I DET urinen nådde testområdet (altså hcg-streken ble mørkerosa nesten før den "vanlige" streken kom).

Så for min sin del er styrken på streken i hvertfall påvirket av mengden hcg. Er 6+0 i dag.

Anonymous poster hash: 87661...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...