Gå til innhold

Ikm uke 49

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ONSDAG 02.12
Attpåklattnr2 pp10

frkstrøken Pp2

Millepiller pp5

Peanøtt3 pp1

TORSDAG 03.12

FREDAG 04.12
Jegvilogså

LØRDAG 05.12
Lottemor1978 pp3,

Siot pp7,

Florida,

Erosrose

SØNDAG 06.12
Hannepålandet,

TT

Endret av Lottemor1978

Annonse

Bruker både strimmel og digital nå. De stemmer overens. Og jeg er ikke gravid. Sjekka det når jeg fikksånnt utslag etter tantebesøket.

Vi får vente å se. Har lest en plass at de med pco får mye falske pos el tester. Så mulig det er noe sånnt.

hva betyr pco?  :rodme:

Annonse

Hmmmm får ikke positive EL-tester... Bare svak strek (var sterkest på onsdag), som nå har forsvunnet helt. Skjønner ingen ting. Iflg appen skal jeg ha EL i dag, men med uregelmessig syklus er det jo ikke så lett å vite. Tror EL har vært, men vet ikke. Jeg har aldri klart å finne EL med strimmeltester. Vurderer å prøve Clearblue sine i neste pp hvis det ikke klaffer nå. 

AO3, tester du en eller flere ganger til dagen? Jeg må teste morgen og kveld for å ikke gå glipp av LH toppen. Den var svak strek morgen cd 13, og positiv test om kvelden. Testet også med clear blue el test (hadde en til overs fra tidligere pp) og fikk smilefjes om kvelden. Om morgenen cd 14 var testen ganske sterk, men ikke positiv. Cbfm har vist 1 strek hele veien. Har masse EL slim, så tror eggeløsningen skjedde i dag :-)

Jeg temper i tillegg - synes det lettere å ha oversikt en via billig-testene- tempen hos meg stuper og er lav under El ca 2-3 dager når El er forbi så hopper temperaturen opp 0,5 grader- eks i dag er El over- nå er temp 36,5. Den var nede i 35,2 dagen med EL- Øker til 36,8 de neste 10 dagene- for så falle evt holde seg høy og øke noe om jeg er preggis🍀

5 dpo og 3 dager til jeg svir av første BT strimmel ;)

BT? sorry skjønner ikke alle forkortelsene her inne:O

BT betyr billig tester sine strimler.disse er mye mer sensitive enn apoteket sine :)

http://www.billige-tester.no/graviditetstest-strimmel-p-164.html 

Føler jeg har 100symptomer, men det er jo umulig.. Er jo ikke en uke en gang siden jeg hadde el. Symptomene er de samme som jeg har hatt i de to andre svangerskapene, samtidig er det ting som kan komme pga jobb og evt sykdom.. Har så vondt i ryggen, kviser og småuggen... Blir helt kooookoooo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...