Gå til innhold

Ikm uke 49

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tok en test i dag, første gang med strimmel! Kan dere hjelpe meg å tyde? Ser en svak rosa strek, men er den "gyldig"?

post-540313-99393_thumb.jpeg

Endret av Micz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk tinypic å legge ut bilde!!

Skrevet (endret)

Linken virker ikke, prøv igjen👌🏻spennende!Hvilken dpo er du?

Min test er forløpig blendablank😏

Endret av Lottemor1978
Skrevet

Jeg ser en svak strek. :) Gratulerer :)

Anonymous poster hash: 58065...a4b
Skrevet

Jeg ser strek jeg også! Strek er strek, gratulerer, micz! 🎉

Skrevet

Jeg tok forresten en test i går, blendahvit. Det var vel 8 dpo. Nå venter jeg noen dager, det er ikke noe morsomt med hvite tester selv om man vet at det er tidlig å teste.

Skrevet

Jeg tok forresten en test i går, blendahvit. Det var vel 8 dpo. Nå venter jeg noen dager, det er ikke noe morsomt med hvite tester selv om man vet at det er tidlig å teste.[/

Tusen takk! Vet ikke helt om jeg tørr å tro det! Jeg vurderte frem og tilbake før jeg tok en test, nettopp med tanke på skuffelsen selv om det er tidlig.... Prøver en cb i morgen, men muligens i tidligste laget! Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk svak skyggestrek 8 dpo, blank 9dpo og kan så vidt skimte en skygge? Strek idag 10 dpo..

Hva tror dere?

Første gang siden oktober i fjor at det finnes noe som helst strek på testen..

2wd2h6q.jpg

Skrevet (endret)

2dha6gh.jpg

Annet bilde og fortsatt veldig svak..

testen er mer synlig i virkeligheten...

Endret av Reflexia
Skrevet

Jeg ser en veldig svak strek 😊 ville tatt en ny i morgentidlig👍

Skrevet

Min er like svak som den du har reflexia, men på min ser jeg den ikke før etter tidsfristen så jeg tror kanskje min er skyggestrek eller kjemisk :/. Ikm på onsdag så håper på sterkere strek og at tanta holder seg borte

Skrevet

Tviler på at det er skyggestrek. De er ikke så breie.

Hurra for masse flotte tester!!

Skrevet

s2h7ac.jpg

Regner ikke med dere klarer se streken. Men den er der.

Skrevet

Veldig dårlig bilde, og med minn kleine data var det vanskelig, men syns jeg kan skimte en svak strek. :) Spennende. :)

Anonymous poster hash: 58065...a4b
Skrevet

Jeg fikk svak skyggestrek 8 dpo, blank 9dpo og kan så vidt skimte en skygge? Strek idag 10 dpo..

Hva tror dere?

Første gang siden oktober i fjor at det finnes noe som helst strek på testen..

2wd2h6q.jpg

Jeg ser en svak strek!

Og gratulerer til alle med positive tester, det ryr jo inn med streker her! Jeg har ikke IKM før om en uke, så jeg drøyer med testingen. Som andre skriver, ikke noe gøy med blendahvite tester når det egentlig er for tidlig... Jeg har ømme pupper, noe jeg ikke pleier å ha en uke før IKM, men tør ikke håpe på noe. 

Skrevet

Jeg ser strek, reflexia! Hurra! Gratulerer!

Hannepålandet, bildet er nok litt for uskarpt til at jeg ser noe, men ser du strek? Så spennende, du har jo IKM først om en uke?

Skrevet

Tror min kan være en skyggestrek siden den kommer etter tidsfristen, men tiden vil vise :) håper såklart på det beste ;)

gøy at så mange har fått positive tester :D

Skrevet

Jeg ser strek, reflexia! Hurra! Gratulerer!

Hannepålandet, bildet er nok litt for uskarpt til at jeg ser noe, men ser du strek? Så spennende, du har jo IKM først om en uke?

Ser en brei skygge/strek. Men ser ikke noe rådfarge. Streken kommer umiddelbart da.

Skrevet

Så spennende, Hannepålandet, blir spennende å se om den blir sterkere etterhvert. Men jeg mener å ha hørt at det ikke er mengden hcg som avgjør styrken i streken, men mengden blekk i testen...? Altså at en strek er en strek uansett styrke og farge..?

Skrevet

Notabella, jeg krysser fingrene for at det blir strek før tiden hvilken dag som helst 👍

Skrevet

Så spennende, Hannepålandet, blir spennende å se om den blir sterkere etterhvert. Men jeg mener å ha hørt at det ikke er mengden hcg som avgjør styrken i streken, men mengden blekk i testen...? Altså at en strek er en strek uansett styrke og farge..?

Interessant. For nå varierer det veldig hvor sterke strekene er.

Skrevet

Det synes jeg høres litt rart ut...

Fikk svak strek etter ca 4 minutter 11dpo.

Litt sterkere strek etter ca 4 minutter 12dpo.

Enda sterkere strek, enda raskere 13dpo.

I dagene etter det kom streken raskere og raskere, og var sterkere og sterkere.

På 5+2 kom streken sterkt I DET urinen nådde testområdet (altså hcg-streken ble mørkerosa nesten før den "vanlige" streken kom).

Så for min sin del er styrken på streken i hvertfall påvirket av mengden hcg. Er 6+0 i dag.

Anonymous poster hash: 87661...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...