Gå til innhold

Ikm uke 49

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk en svak rosa strek på testen i dag, men den kom ikke frem før etter tidsfristen, vet ikke om det er en skyggestrek men håper den blir sterkere og kommer før tidsfristen neste gang :D

er 9 dpo i dag

Flotte tester attpåklattnr2 :D !!!

Jeg hadde en sånn test, og resultatet driver nå å hiver rundt på bamsene sine, siden han ikke vil sove... :P

Jeg hadde i følge EL kalkulator EL 21.11. Om jeg følger den så er jeg 7 dpo i morgen. For man regner vel dpo fra første dagen etter EL? Er det noen poeng å teste eller kan jeg like gjerne vente til over helga?

Anonymous poster hash: 5c027...2e6

Jeg hadde i følge EL kalkulator EL 21.11. Om jeg følger den så er jeg 7 dpo i morgen. For man regner vel dpo fra første dagen etter EL? Er det noen poeng å teste eller kan jeg like gjerne vente til over helga?

Teeeest

Teeeest

Det er jo veldig spennende😃 Og kan jo være at EL har vært et par dager før, siden jeg verken tester eller temper! Da tar jeg nok en test i morgen eller søndag😊

Lykke til. :)

Jeg skal ta en test i morgen tidlig. Da er jeg 11dpo, eller 9 dager dpo.. Blir ikke helt enig med meg selv om hva som er rett el dag, for jeg hadde slim på mandagen, men onsdag er den dagen jeg skulle hatt el, og den dagen mensen kommer eller ikke..

Annonse

Og er det ikke typisk!?! Haha... Jeg ut at om det ble klaff denne måneden så blir terminen rundt eldste sin første skoledag..  Har heldigvis en god plan i hodet på hvordan vi skal løse det den dagen om jeg skulle føde rundt termin, lenge før eller overtid... :P

Så nå mangler bare en positiv test.. :)

Der laster du opp et bilde og får en link som du legger ut her.

Velg fil---> der velger du bilde fra kamrarullen.

Så laster du opp. Bruk den linken som er for forums og messagebords.

Endret av Hannepålandet

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...