Gå til innhold

Ikm uke 49

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fått noen svake positive tester de siste dagene, men først i går fikk jeg en test som var svakt rosa innenfor tidsfristen, og jammen kom det ikke opp en strek i dag også :D

195wzc.jpg

For et nydelig bilde!! Gratulerer så mye!!

Takk jeg kan nesten ikke tro det etter 10 mnd med blenda tester : D

Annonse

Gratulerer attpåkattnr 2

Jeg er 8 dpo i dag tester kanskje i morgen eller lørdag, selv om jeg tviler på at jeg får positiv test så tidlig ;p

Jeg føler meg ikke helt i form denne uken, enten så brygger jeg på noe, eller så prøver kroppen min å lure meg, men håper medt på at det er tidlige symtomer

Har litt vondt i ryggen i dag som kommer og går, litt små kvalm (aldri vært det før i dpo dagene så er kanskje noe som går :-/)

Er litt uggen, trøtt og rar i kroppen. Har stikkninger som kommer og går nederst i magen/ eggstokk/underliv, små murring. Hater egentlig å ha det slik i dpo dagene, mye bedre å ha 0 symtomer så slipper jeg å få noe ekstra håp :P.

Gleder meg egentlig til ikm så er det overstått enten det er det ene eller det andre ;)

Gratulerer her også, attpåklattnr2 😃

Jeg har, som alltid, en masse symptomer. Trøtt, tisser hele tiden, svimmel når jeg reiser meg fort, stikninger nederst i magen, utflod, uggen form. Men dette går jeg alltid og kjenner på i dpo-land 😁 6 eller 7 dpo nå, helt sikkert ingen vits å teste enda.

I dag kan jeg kanskje skryte på meg litt større tits;) Men de er ikke ømme kun litt fylt😁 sånn rett-før-mens, men da er de gjerne flyt og ømme, nå litt mindre slappe🙈( er tross alt late 30;)). Heldig "blomsterkasse" for morgendagens julebord👯- Julebordstips: skal forresten si at jeg går på antibiotika og ikke kan drikke.

Jeg tok en test på ettermiddag, det var ingen strek der, selv om jeg glodde hardt på den i 10 minutter :P

Gratulerer Attpåklatt med positiv test :)[/

Ha ha... Den der "stirre hardt på" teknikken, kjenner jeg godt igjenn.

Annonse

ONSDAG 02.12
Attpåklattnr2 pp10

frkstrøken Pp2

Millepiller pp5

Peanøtt3 pp1
Notabella 

TORSDAG 03.12

Reflexia

FREDAG 04.12
Jegvilogså

LØRDAG 05.12
Lottemor1978 pp3,

Siot pp7,

Florida,

Erosrose

SØNDAG 06.12
Hannepålandet,

TT

AO3

Vet aldri hvilke IKM gruppe jeg hører til før EL har vært. Veldig varierende lengde på syklusene.

Gratulerer til deg Attpåklatt!!

Håper på mange positive tester i tiden som kommer.

gjør forresten kjempevondt å nyse. Føles som livmor/eggstokk eller hva det er holder på å revne hver gang. Og merkelig nok nyser jeg mye mer enn jeg pleier. Er ikke forkjølet..

Er det ett eller annet tegn? :klo:

ha ha leter og leter etter tegn og kjenner jo alt mulig..

bare 7 dpo idag.

Jeg tok en test på ettermiddag, det var ingen strek der, selv om jeg glodde hardt på den i 10 minutter :P

Ja haha! Jeg gjør det hver gang! Prøver i litt forskjellig lys og vinkler. Til slutt demonterer jeg den kanskje, for å se om streken bare skjuler seg. 😂 at disse dpo dagene kan gå SÅ sakte! 😆

Ja haha! Jeg gjør det hver gang! Prøver i litt forskjellig lys og vinkler. Til slutt demonterer jeg den kanskje, for å se om streken bare skjuler seg. 😂 at disse dpo dagene kan gå SÅ sakte! 😆

Vi er håpløse

Ja haha! Jeg gjør det hver gang! Prøver i litt forskjellig lys og vinkler. Til slutt demonterer jeg den kanskje, for å se om streken bare skjuler seg. at disse dpo dagene kan gå SÅ sakte!

hahaha jeg å!  :sjenert:

gjør forresten kjempevondt å nyse. Føles som livmor/eggstokk eller hva det er holder på å revne hver gang. Og merkelig nok nyser jeg mye mer enn jeg pleier. Er ikke forkjølet..

Er det ett eller annet tegn? :klo:

ha ha leter og leter etter tegn og kjenner jo alt mulig..

bare 7 dpo idag.

Samme hos meg! Altså, nyser ikke oftere men kjenner det midt nederst på magen.

Yes!!! Det var perfekt test Attpåklattnr2!!!!

Akkurat nå er jeg litt stresset - skulle skifte en spesialpære Og sviiiss fikk jeg meg en kjempe smell💥💥💥. Etter dette kjenner jeg det stikker på venstre eggstokk🙈 Sikkert bare tilfeldig😱😰 Ble veldig svett av støtet, men håret stod ikke til værs! Er opprinnelig hestejente og har fått noen støt opp gjennom årene- deTte støtet var kanskje dobbelt av strømgjerdet- bhuuu ble litt utrolig for om dette er uheldig akkurat i disse festetider. Snakk om å ha litt noia!

Jeg fikk en svak rosa strek på testen i dag, men den kom ikke frem før etter tidsfristen, vet ikke om det er en skyggestrek men håper den blir sterkere og kommer før tidsfristen neste gang :D
er 9 dpo i dag

Flotte tester attpåklattnr2 :D !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...