Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Vaska 5 etasjer ista.. Å jeg fikk sånn strekksmerter i magen.. Litt sånn ekkel følelse når jeg bøyde meg opp å ned å arbeidet... Er det vanelig? Eller burde jeg ikke bruke kroppen så mye Anonymous poster hash: e1a7e...ae3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Helt ufarlig å bruke kroppen, det er bare positivt! Hvertfall så tidlig som du er. Men det er klart, man skal ikke få vondt, da må man høre på kroppen. Så tidlig som du er kan det kanskje like så greit være noe annet enn graviditeten som gir deg strekksmerten, som vaskestillingen f.eks. Anonymous poster hash: 0d04b...3f4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Helt ufarlig å bruke kroppen, det er bare positivt! Hvertfall så tidlig som du er. Men det er klart, man skal ikke få vondt, da må man høre på kroppen. Så tidlig som du er kan det kanskje like så greit være noe annet enn graviditeten som gir deg strekksmerten, som vaskestillingen f.eks. Anonymous poster hash: 0d04b...3f4 Takk for svar. ble bare litt bekymret. Men nå ligger jeg godt planter i sofaen Anonymous poster hash: e1a7e...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå