Gå til innhold

Doppler erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en angelsound fra forrige graviditet, betalte vel ca samme som den du ser på.. Jeg synes den funket bra, har ikke prøvd noen andre da, så har ikke noe å sammenligne med.. Eneste jeg savnet var display med hjertefrekvens, men de koster vel det dobbelte😊 Kommer til å bruke den samme denne gangen😊 Brukte den mest i starten av graviditeten, etterhvert som det ble mer og mer liv i magen, ble den mindre og mindre brukt😊

vi har også den "billige" fra angelsound, fikk den i julegave forrige svangerskap :) har ikke klart meg uten den sist svangerskap :) er det lite liv en dag og man blir bekymret, så er det bare å bruke den :) rakk bare å bruke den en 4-5 gang sist pga prematurfødsel

Jeg har den litt dyrere fra angelsound med display som skal vise hjerteslagene. Og vi har vel enda til gode at den viser antall hjerteslag... Vi brukte den forrige svangerskap, og litt denne gangen pga konstante småblødninger. Jeg følte legen min stemplet meg som hysterisk, så da er jeg roligere nå når jeg kan høre hjertelyden her hjemme. Den brukes ikke ofte eller lenge, kun til vi finner hjertelyden og så skrur vi av når vi har hørt noen sekunder. Pappaen her syns forresten det er en veldig fin måte å knytte bånd til den lille i magen. Han kjenner jo ingen ting på lenge enda, og har sluppet unna både kvalme og trøttheten. 

Sist svangerskap brukte vi den bare noen ganger i starten, eller dager jeg ikke kjente aktivitet i magen. Denne gangen blir det nok det samme. 

Hvis det ikke er mye billigere på ebay ville jeg bestilt den på nett her hjemme. De har kort leveringstid :)

Koster 160-200kr å kjøpe en på ebay. Ser ekte ut og de hevder også at den er det.

Blir bare litt usikker. Vet jo ikke om en 'uekte' kan gjøre skade, men igjen blir det solgt flere binde slike hver dag på ebay så ser ikke for meg at det kan være noe farlig? :)

Annonse

Koster 160-200kr å kjøpe en på ebay. Ser ekte ut og de hevder også at den er det.

Blir bare litt usikker. Vet jo ikke om en 'uekte' kan gjøre skade, men igjen blir det solgt flere binde slike hver dag på ebay så ser ikke for meg at det kan være noe farlig? :)

Jeg kjøpte en kjempe god en på ebay, i forrige svangerskap 😃👍 lignet på den jordmor har😊 Tror ikke det er skadelig om det brukes med måte😊

Jeg fant min når jeg var 9+4, har funnet den hver dag etter det. Men i dag, 10+0 var den umulig å finne. Hørte den svakt i 1,5 sekund, så var den borte igjen. 
Hvis du har vært på ul og hatt utvendig ul, var det en side jordmor holdt apparatet på da? Jeg hadde utvendig ul og da holdt hun det på venstre side, når hun flyttet over på høyre side så vi ingenting. Så jeg begynte å lete på venstre side rett over skambeinet. Fant den ca 1 cm over beinet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...