Gå til innhold

Ingen egg modnes :( hjelp!? tips?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har prøvd å bli gravid nå i over 1,5år. Jeg har manglende/ingen eggløsning, og har svært uregelmessig mens, alt i fra annen hver uke, til hver 2 måned.. har nå prøvd Femar to ganger uten effekt. Og har nå prøvd Purgeon 50ie i 8 dager, så 75ie i 3dager.. men egget utvikler seg bare opp til 12mm, så stopper det opp :( er det noen som er kjent/har erfaring med dette/lignende? Hva kan gjøres videre? Er henvist til IVF, men får ikke time der før tidligst juni.. det største ønsket mitt er å bli gravid, å føler sjansen blir mindre og mindre for hver gang vi prøver noe nytt.. mannen er også utredet, og han fungerer bra.

Takknemlig for alle svar 😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144245725-ingen-egg-modnes-hjelp-tips/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Har prøvd å bli gravid nå i over 1,5år. Jeg har manglende/ingen eggløsning, og har svært uregelmessig mens, alt i fra annen hver uke, til hver 2 måned.. har nå prøvd Femar to ganger uten effekt. Og har nå prøvd Purgeon 50ie i 8 dager, så 75ie i 3dager.. men egget utvikler seg bare opp til 12mm, så stopper det opp :( er det noen som er kjent/har erfaring med dette/lignende? Hva kan gjøres videre? Er henvist til IVF, men får ikke time der før tidligst juni.. det største ønsket mitt er å bli gravid, å føler sjansen blir mindre og mindre for hver gang vi prøver noe nytt.. mannen er også utredet, og han fungerer bra.

Takknemlig for alle svar

så trasig og leit... :(  det er jo hormoner i kroppen som styrer det meste og det skal noe til å påvirke eggene sine selv ;) er det gynekolog som hjelper deg? eller gyn hos fertilitetsklinikk? sistnevnte har mer erfaring og bruker flere og gjerne andre medikamenter enn "vanlig" gyn. Håper du får god hjelp. ps! har du penger kan du prøve privat ??  Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...