Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Kan jeg ta turen innom en bedrift å levere jobbsøknad personlig? Eller er det dumt? Anonymous poster hash: de66d...213
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Kan være dumt... Kan være lurt... Kommer helt an på hvordan mottaker tenker... Hva slags type jobb er det? Anonymous poster hash: 7c979...dd2
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Tenker som nummer to her, MEN vil du jobbe for noen som lar initiativ ødelegge? Jeg ville tenkt at den sjefen som så det negativt var en som ikke ville ha autonome arbeidstakere. Jeg har fått en veldig negativ tilbakemelding på at jeg hadde spørsmål om bedriften på intervju en gang. DET hadde de da virkelig tenkt å bruke tid på. De fleste arbeidsgivere ville nok sett det som positivt, faktisk sies det at det teller negativt om en ikke har spørsmål. Det var ikke det eneste som var rart ved det intervjuet, så jeg tror nok ikke jeg ville ha trivdes der. Anonymous poster hash: 137b1...581
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Hei! Det er jobb i butikk/varehus. Anonymous poster hash: de66d...213
Sommerfuggel i magen Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Jobber i butikkkjede. Alle må levere søknad elektronisk. De som bare kommer innom med søknad får beskjed om å søke der. Er det en kjede hadde jeg sjekket nettside for å se hvordan de foretrekker det. Mindre butikker har sikkert lyst på seriøse søknader i handa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå