Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Jeg pleier å gå rundt i pysjbuske når jeg skal ha på noe komfortabelt hjemme. Men den er jo uaktuell og dra i f.eks matbutikken med. Har dere en joggebukse/kosebukse å anbefale som også er ok å ha på når man skal en rask tur i butikken? Har lange bein så det viktigste er at den er lang nok Anonymous poster hash: b33bf...ffc
kråkemamma Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Magic Pants fra me&i Skikkelig god og holder på formen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Jeg bruker også ofte nattbukse. Det er herlig å gå i hjemme. Ellers liker jeg godt å bruke en vanlig jeans, som er en str. for stor. Da er den myk og behagelig og kan kose meg i sofaen med beina opp under meg uten at det strammer Har også noen Bergans joggebukser, de er lange, myke og ser fine ut.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Svart treningsbukse fra H&M, med et bredt "strikkbånd" i livet. Den sitter akkurat passe løst samtidig som den ser nøytral og grei ut ute blant folk Anonymous poster hash: 6e1d8...5e6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Haremsliknende bukse fra cubus. Ser helt ok ut Anonymous poster hash: ba741...6b3
Superdolly Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Jeg velger skjørt, jeg eier ikke verken joggebukse eller pysjbukse. Men et rett, langt jerseyskjørt er minst like behagelig og ser greit ut ute blant folk.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Har ei svart joggebukse fra Bergans, men beveger meg ikke ut av huset iført den. Bruker den svært sjelden. Går i olabukse også hjemme, det gjelder forøvrig også mann og barn. Joggebukse er virkelig stygt. Anonymous poster hash: a3f03...b62
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Jeg går også i pysjbukser hjemme, men skifter gjerne til en svart (hel) mjukisbukse når jeg skal en tur i butikken. Har en fra Cubus, litt sånn haremsaktig, som er kjempegod. Den nupper litt, men er ok for en rask tur ut. Anonymous poster hash: d8209...b95
Monajenten Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Jeg har kjøpt et herlig sett i fleece fra Stormberg, tror det het Isvelldal eller noe lignende. Utrolig behagelig og billig, 99,- per del. Er syk for tiden så bor i det settet. Måtte bestille meg et ekstra nå😁
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Har ei svart joggebukse fra Bergans, men beveger meg ikke ut av huset iført den. Bruker den svært sjelden. Går i olabukse også hjemme, det gjelder forøvrig også mann og barn. Joggebukse er virkelig stygt. Anonymous poster hash: a3f03...b62 Jeg ser du skriver at du også går i olabukse hjemme, så antar du går mye i olabukse. Jeg har en jobb som krever at jeg har på meg drakt, dressbukse, penskjørt etc hver dag. Jeg lever for å komme meg ut av dette når jeg kommer hjem. Olabukse bruker jeg bare en sjelden gang og ville vært helt unaturlig for meg å skifte til dette. Både joggebukse og andre typer kosebukser kan være alright nok det. Trenger ikke akkurat og velge den til 99,- fra Coopen HI Anonymous poster hash: b33bf...ffc
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 jeg bruker treningstights som kosebukse. behagelig og ser sporty ut. Kan gå på butikken med den. Har en fra HM til sånn daffebruk, gidder ikke dra på meg kompresjonstightsene. Hvis det er om sommeren går jeg mye i type haremsbukse, sånne vide løse (men ikke sidrompa) Anonymous poster hash: 20e21...a05
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 Jeg går i koseklær hver dag etter jobb og hele helgen om vi ikke skal noe spesielt. Har en jobb hvor jeg må pynte meg, så med en gang jeg kommer inn døren er penstasen av og god klær på! Jeg bytter mellom en yogabukse fra h&m, sort kul sweat pant fra carlings, kosebukse (den sorte helt softe) fra cubus og craft tur bukse;) kunne vært flinkere til å pynte meg i hjemme, men jeg kjenner jeg rett og slett driter i det! Min velvære kommer først:p Anonymous poster hash: bc4f0...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå