Gå til innhold

Stekt fiskepudding

Anbefalte innlegg

Jada, jeg vet det er en kjip middag. Men.......

Jeg skjærer fiskepuddingen i skiver i mellom 0,5 og 1,0 cm.

Kokt potet og gulerot.

Fullkorns pastarør.

Remulade.

Hva har dere til? Og hvordan serverer derenoe så kjipt som fiskepudding?

Barnet i familien, som er 11 år liker kun kaldfiskpdding uten grønnsaker. Så det er bhennes middag......

Anonymous poster hash: 3ca2c...677

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144245647-stekt-fiskepudding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men det er ikke mye psata da. Det er noe om "henger igjen" fra jeg var ungen.....så det blur lssom 5-10 pastarør på hver.

Hemm adde vi altid litt macroni til bpde fiskepudding, pølse i brun sos, kjøttkaker, fiskekaker osv.....

Mine barn er lykkelige så lenge det er råkost på siden, 6-åringen kunne sikkert levd på råkost for hun elsker det.

Gjør det helt enkelt, river gulrøtter og et eple sammen og har over litt sitronsaft.

Spesielt gøy er det om du skjærer fiskepuddingen i lange skiver og trykker ut figurer med pepperkakeformer. Avskjæret bare putter du i sausen og koker varme oppi der.

Anonymous poster hash: 1fe3c...ea3

Annonse

Steker fiskepudding i smør (må være fiskepudding av god kvalitet, selskapspudding fra Fjordfisk, fiskebutikken etc, over 50% fisk minst). Koker poteter, gjerne små amadinepoteter, smelter smør og servere med koktegulrøtter og kokt blomkål. Ungene elsker det.

Anonymous poster hash: 3d24e...4db

Lager stuing med hvit saus med karri, fiskepudding, erter, gulrot og reker. Serverer i terteskjell. Anonymous poster hash: cd4f6...dec

Det enkelt og fancy ut......er terteskjell godt da??

Jeg synes det. Som en sprø og veldig luftig kjeks i konsistensen, litt flakete liksom. Savory smak selvsagt. Men du kan jo evt ha poteter til eller noe også.

Jeg er egentlig vokst opp med at det er festmat, ala serveres på vennineklubbmøte og sånt man hadde på 70-tallet. ☺️

Anonymous poster hash: cd4f6...dec

Kald fiskepudding på skive med MASSE majones og rødbeter.

Ok, takk! Nå får du meg til å fly på butikken, for jeg har ikke noe av dette i hus😂😂😂

Fantastisk mammaeralenehjemmeogspiserhvahunvil middag😂😂

Anonymous poster hash: 5f0ef...d80

Annonse

Fiskepudding er oppsop av det som dei skjerer av fisken. Søstra mi jobba på slik fabrikk og nekta og ete fiskepudding.

Anonymous poster hash: 3f82a...7b1

Det kommer jo strengt tatt an på hvilken fiskepudding man spiser det...

Fiskepudding er oppsop av det som dei skjerer av fisken. Søstra mi jobba på slik fabrikk og nekta og ete fiskepudding.

Anonymous poster hash: 3f82a...7b1

Er jo bedre at restene blir til mat og ikke avfall! Eller er du en slik som kun anser filet for å være mat?

Anonymous poster hash: 3fff4...3ae

Ai, snart 50 år og aldri smakt fiskepudding i mitt liv. Smaker det som Fiskeboller? Hvor mange prosent fisk er det ii det?

Anonymous poster hash: 3d8d1...d57

Smaker ganske likt som fiskeboller, men helt annen konsistens. Fastere og "glattere" konsistens liksom.

Innholdet av fisk varierer veldig fra produsent til produsent. Jeg spiser stort sett hjemmelaget fiskepudding, så høyt fiskeinnhold i de. 😊👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...