Gå til innhold

Blør litt - burde jeg uroe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går hadde jeg og sambo sex, men normal sex og ikke noe 'røft'.

Og i dag når jeg gikk på do kom det litt rødt/rosa på papiret. Vet at man kan få det pga sex, men vi har hatt mye sex etter jeg ble gravid (både rolig og røff) men da har det ikke skjedd.....

Er 8+1 i dag. Har allerede sett et bankende hjerte og har skyhøy HCG så legen sa i forgje uke at jeg ikke burde være redd for å miste. Men syns jo ikke noe om at jeg blør..?

Skrevet

Hvis du er bekymra så bør du kontakte legen. Men jeg ville ikke uroet meg :) Så lenge det bare var et par dråper, så tyder det ikke på noe annet :) hvertfall ikke etter meldingen du fikk av legen forige uke!

Anonymous poster hash: f19d9...00d

Skrevet

Så lenge ikke blødningen tar seg opp skal det i grunnen ikke være noe å bekymre seg for. Men vet det er lettere sagt enn gjort.

Anonymous poster hash: 5d34e...c75
Skrevet

Er minimalt jeg blør, men lett å uroe seg når man har mistet før.

Hvis det ikke gir seg til i morgen så ringer jeg legen! :-)

Skrevet

skader ikke å ta en tlf til legevakt så sier de hva du skal gjøre. hørt at man hvertfall alltid skal ringe de om man blør i graviditeten. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite

Anonymous poster hash: deb74...b44
Skrevet

skader ikke å ta en tlf til legevakt så sier de hva du skal gjøre. hørt at man hvertfall alltid skal ringe de om man blør i graviditeten. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite

Det er når det er mye blod man må oppsøke legevakta, ikke når det er blodspor i utfloden som ikke tar seg opp. Da kan man vente til legekontoret åpner neste dag. Legevakta er for akutte tilfeller.

Når det er sagt tror jeg som nevnt over her at så lenge det ikke kommer mye blod og at du ikke får smerter, så går det nok helst bra. Men ring legen din i morgen om du er bekymret, det er heller ikke bra. Lykke til😊

Anonymous poster hash: 381de...014

Skrevet

jeg sa ikke at hun skulle dra, men bare ta en tlf, kan være greit å få høre at man ikke trenger å uroe seg av helsepersonell. Og å bare ha noen dråper blod er ikke farlig 

Skrevet

Det gikk heldigvis bra, og har gitt seg til i dag! Og nå har mannen gitt MEG sexnekt frem til uke 12 siden han ble så nervøs ;-) hahah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...