Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Fikk en Angelsounds doppler av mannen og tenkte nå å prøve å finne hjertelyden. Er 11+5 og vet at det kan være litt tidlig, men venninnen min fant den i uke 9 så da gir vi det en sjanse :-) Men det jeg lurer på er hvor man skal lete? Er det rett under navlen eller enda lengre ned? Anonymous poster hash: 89333...80d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Helt nede ved skambeinet. I mitt første svangerskap fant jeg den til enten høyre eller venstre side ved skambeinet. Da var jeg ca 13 uker mener jeg. Anonymous poster hash: e7d8f...7e6
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Jeg fant min veldig mye lengre ned enn jeg først trodde i uke 11. En fantastisk følelse og genialt at man kan ha denne muligheten <3 Anonymous poster hash: 979f8...cbe
Eplesol Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 I uke 10 fant jeg den til venstre litt ovenfor skambeinet. Uke 11 midt på magen ned mot skambeinet. De har vel litt boltreplass på nåværende tidspunkt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå