Tihil Skrevet 7. november 2015 #1 Del Skrevet 7. november 2015 Har to dager på rad tisset rødt. I går ble jeg ikke veldig bekymret, trodde kanskje det kom av rødbetejuicen jeg drakk etter jobb. Men så skjedde det samme i dag. Har ingen smerter. Leser litt rundt at det kan være vanlig å ha blod i urinen som gravid. Er det mest sannsynlig at det er uvi? Må jeg i så fall på legevakta eller kan jeg vente til å ringe lege på mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soantre Skrevet 7. november 2015 #2 Del Skrevet 7. november 2015 Ring legevakta og hør - de vet nok om det er alvorlig så du må inn eller om du kan vente til mandag! Håper det er helt vanlig da - har aldri hørt om det før igrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tihil Skrevet 7. november 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2015 Ja, takk 😊 Jeg ringte ned og fikk beskjed om å se det litt an og drikke masse væske, da jeg ikke har noen symptomer på uvi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå