Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #26 Skrevet 7. november 2015 Det har min mann også gjort i fylla. Vi spylte overmadrassen i dusjen, vasket den litt for håbd og skylte godt. Den hang til tørk et par dager... Det uadde yelsigvis ikke gått gjennom til den andre madrassen. Du må ta det så snart som mulig. Vekk mannen og få ham til å hjelpe deg! Dere må sikkert sove et annet sted noen dager. Anonymous poster hash: e26d6...148
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #27 Skrevet 7. november 2015 Skjedde med min mann også en gang. Han var ikke veldig full heller. Tisset ikke i senga, men inne på soverommet. Jeg våknet og tok en stund før jeg skjønte at han gikk i søvne. Da ledet jeg ham inn på do. Han husket ingenting av dette. Jeg synes du godt kan la ham vite det, men bare si at det er sånt som kan skje når man går i søvne. Ikke noe han trenger å skjemmes over. Min mann har aldri gjort det igjen. Dette er nå over 10 år siden. Anonymous poster hash: 1b7eb...d9d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #28 Skrevet 7. november 2015 Ps eddik tar bakterier og lukt... Anonymous poster hash: 1b7eb...d9d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #29 Skrevet 7. november 2015 Flau korfor, det er jo fylla som har skulda. Vil ta det som og spy i senga. Jeg hadde ikkje vert flau over gubben min. Vi deler flauskapen i lag og vi tar opp alt i lag. Vær voksen. Anonymous poster hash: 20e0d...9ec
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #30 Skrevet 7. november 2015 En høygravid venninne tisset i sengen min en gang. Lot henne da ikke gjennomgå for det. Kastet bare overmadrassen. Anonymous poster hash: 3cc4a...434
soleia Skrevet 7. november 2015 #31 Skrevet 7. november 2015 Hadde nok kasta heile overmadrassa, iallefall om de ikkje har ein slik vaskbar madrassbeskyttelse øverst. Mannfolk har rimeleg store mengder urin, så det har nok gjerne trengt gjennom det vaskbare trekket til overmadrassa og inn i skumgummien, eller kva det no er. Vi har kjøpt tynn vaskbar beskyttelsesgreier øverst, etter at ungar både har tissa og kasta opp i senga vår.
Gjest Antarctica Skrevet 7. november 2015 #32 Skrevet 7. november 2015 1)Hvorfor skal han ikke blir flau? Han har blitt så full at han ikke har skjønt forskjellen på senga og toalettet. Det er på sin plass å bli flau. 2) Hvorfor skal DU vaske senga når det er han som har tisset i den? Er han fire år? Vekk gubben og be ham om å renske opp i eget tiss. Der er vi kanskje forskjellige. Jeg mener at det å påføre mer skam i en ydmykende situasjon er rimelig lavmål og meningsløst. Anonymous poster hash: 370fb...c76 Hadde han vært syk eller gått i søvne eller noe sånt er det én ting. Dette er selvpåført idioti av en voksen mann, han fortjener skam Enig... Hvis han har drukket så mye at han mister kontrollen over blæra, bør de to ta en laaaaang snakk om hva som er et ok forbruk!
3 i april Skrevet 8. november 2015 #33 Skrevet 8. november 2015 Sånn til og rense tepper ol med kan leiges på feks interiør butikker. Vi leide en for og rense sofan. Tepper om nadrasser. Funka som bare det 😊 er ikke dyrt heller, vi betalte 250 kr for ei helg. Måtte kjlpe sånn midel til og spurte på det sim skulle renses. Mener det koster rundt 200 kr. Veldig effektivt og alt ble hekt rent 😊
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #34 Skrevet 8. november 2015 Flau korfor, det er jo fylla som har skulda. Vil ta det som og spy i senga. Jeg hadde ikkje vert flau over gubben min. Vi deler flauskapen i lag og vi tar opp alt i lag. Vær voksen. Anonymous poster hash: 20e0d...9ec Så du syns det er ok for voksne folk å bli så fulle at de spyr og tisser i senga? Anonymous poster hash: 3652e...a9d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #35 Skrevet 8. november 2015 Ingen tips dessverre, men anbefaler madrassbeskyttelse til alle senger uansett. Vi har ofte barna i sengen og de har både spydd og tisset i den. Sex kan jo også være sølete. Så det er mye som kan trekke ned i madrassen. http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/80281218/ Anonymous poster hash: 16fd9...085
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #36 Skrevet 9. november 2015 HAHA jeg har vært i samme situasjon som deg!! Våkent opp å mannen min hadde tissa ut senga i søvne ( han var veldig full). Han syntes det var mega falut da vi våknet opp, men jeg laget ikke noe stort nummer av det ( da det kan skje den beste i fylla). Vi hadde nettopp kjøpt oss ny seng til over 10 tusen, så det var kjipt! Men vi tok overmadrassen i dusjen å fikk vasket den ren å vasket trekket i vaskemaskinen. Gikk bra, ikke noe lukt i ettertid men et ømt tema som ikke blir snakket mye om! Hehe Anonymous poster hash: 8a521...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå