Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Hvordan er det med trafikk i området gardermoen - rikshospitalet rundt kl 10-12 tiden om morgenen, må man beregne køtid ? Er ikke så kjent så vet ikke om de holder på med tunnel arbeid i nærheten eller ikke. Er det noen butikker rundt i samme område ? Tenkte å kjøre inn tidligere for å være sikker på å ikke komme for sent. Anonymous poster hash: 1286b...c41
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Det bør gå greit på den tiden, men litt kø er det alltid på Ring 3. Ingen butikker akkurat ved Rikshospitalet, men Ullevål stadion er bare noen minutter unna, og der er det en del butikker i et lite kjøpesenter, og en Elkjøp megastore. Anonymous poster hash: 3b255...7cf
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Er på Rikshospitalet med gjevne mellomrom. På den tiden har jeg aldri opplevd kø. :-) Anonymous poster hash: 82666...cda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Sjeldent kø så sent, men når jeg har hatt kontroll på Riksen kl 9 på morgenen, så har vi brukt 45 min bare fra Sinseb og til Riksen, så da er det helt kaos på Ring 3! Anonymous poster hash: 726df...7c4
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Normalt ikke kø på sommeren. Høst/vinter er veldig ustabilt. Det smeller ofte etter Kløfta og da er det kaos. Normalt bruker jeg 45-50 minutter fra Kløfta på den tiden. Anonymous poster hash: edfe1...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå