Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva er dine erfaringer med pergo?:-) Jeg skal snart begynne 😄

De er gode :) Ble gravid på første forsøk sist jeg gikk på Pergotime :) Nå er vi i pp3, og skal teste neste uke ;) Jeg får alltid EL av Pergotime. Vidunderkur! :D

Men når du har el slim på tidspunktet i måneden du egentlig skulle hatt el, får du også mensen ca. 14 dager etterpå da? Eller har du uregelmessig mens?

Anonymous poster hash: eddac...272

Uten Pergotime har jeg sjeldne menstruasjoner. Men jeg får EL-slim likevel, siden kroppen tror at den fikser dette selv :P Derfor produserer kroppen EL-slim titt og ofte, selv om jeg ikke får EL og mens. Altså; Ingen EL, ingen mens.

Annonse

Men når du har el slim på tidspunktet i måneden du egentlig skulle hatt el, får du også mensen ca. 14 dager etterpå da? Eller har du uregelmessig mens?

Uten Pergotime har jeg sjeldne menstruasjoner. Men jeg får EL-slim likevel, siden kroppen tror at den fikser dette selv :P Derfor produserer kroppen EL-slim titt og ofte, selv om jeg ikke får EL og mens. Altså; Ingen EL, ingen mens.
Takk for svar! Så bra at pergo funket for deg! Har du en mild variant av PCO kanskje? Jeg har faktisk mens med 35 dagers mellomrom, sånn ok regelmessig. Men har masssssse cyster, og heller ikke eggløsning :-( fortvilet dette her.. Etter jeg fant ut jeg hadde pcos skjønner jeg absolutt ikke hvordan jeg får mens hver mnd. Endret av am0r

Takk for svar! Så bra at pergo funket for deg! Har du en mild variant av PCO kanskje? Jeg har faktisk mens med 35 dagers mellomrom, sånn ok regelmessig. Men har masssssse cyster, og heller ikke eggløsning :-( fortvilet dette her.. Etter jeg fant ut jeg hadde pcos skjønner jeg absolutt ikke hvordan jeg får mens hver mnd.

Jeg har PCOS med masse cyster, mens 1-2 ganger i året, er overvektig med det meste av fettet samlet rundt magen (ser gravid ut...), har uren hud, hårvekst på hake og overleppe, og ja, i det hele tatt alt av symptomer på syndromet.. Jeg har begynt på Metformin som forhåpentligvis vil bedre problemet noe. PCOS er virkelig noe dritt! Men heldigvis er vi ganske enkle å behandle for å oppnå graviditet :) Det er jo bare hormonene våre som lever sitt eget liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...