Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Noen som bruker å lage det?fylle en bagett med kjøttdeig og div?hadde litt lyst å prøve det..... Anonymous poster hash: 66499...556
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Jobbet i en ferskvaredisk når jeg var student. Der lagde vi slike. Ta en "halvbaguette", skjær et snitt fra oversiden og nesten ned til bunnen. Legg et par skiver ost neddi. Ha på tacokjøttdeig. Ha litt salsa oppå kjøttdeigen før du har ost på toppen. Ha litt knuste tortillachips på toppen før det varmes i ovnen. Anonymous poster hash: a96c8...f2f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Å takk for tips😃de bagettene jeg får tak i er halvstekte, burde jeg varme de i ovnen før jeg putter kjøttdeigen i?eller ? Anonymous poster hash: 66499...556
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Jeg lager ofte div fylte baguetter, bruker bff, kylling, taco, skinke... Når jeg lager med tacokjøtt så skjærer jeg kinakål i strimler, finhakker paprika og rødløk og blander dette med litt dressing, blander også i mais. (denne blandingen bruker jeg uansett hva jeg skal fylle den med) Baguetten åpner jeg ved å skjære to snitt på langs og på skrå ned mot midten(for å å få litt åpning å fylle den med.) Smører baguetten med ketchup(salsa kan også brukes) så fyller jeg i salaten og har tacokjøttdeig på oppå, heller så over litt salsa og har revet ost på toppen Steker i ovnen på 225 gr i ca 10-12 min. Anonymous poster hash: 562c9...480
MarianeA Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Jeg lager ofte div fylte baguetter, bruker bff, kylling, taco, skinke... Når jeg lager med tacokjøtt så skjærer jeg kinakål i strimler, finhakker paprika og rødløk og blander dette med litt dressing, blander også i mais. (denne blandingen bruker jeg uansett hva jeg skal fylle den med) Baguetten åpner jeg ved å skjære to snitt på langs og på skrå ned mot midten(for å å få litt åpning å fylle den med.) Smører baguetten med ketchup(salsa kan også brukes) så fyller jeg i salaten og har tacokjøttdeig på oppå, heller så over litt salsa og har revet ost på toppen Steker i ovnen på 225 gr i ca 10-12 min. Anonymous poster hash: 562c9...480 Jeg ville droppet kinakål og dressing når det hele skal inn i ovnen. Ellers synes jeg det høres veldig godt ut og tenker at dette må prøves
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Ungene her elsker det, jeg lager det gjerne til lunch dagen etter tacomiddag med restene. Tar slike halvtrekte baguetter, deler de i to og har tacokjøtteig og ost på før jeg steker i ovnen. Anonymous poster hash: 10449...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå