LilleGullkornet Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Når begynte dere å få halsbrann? Jeg er i dag 5+2 og fikk i kveld kraftig halsbrann... Synes det var veldig tidlig
Mamma&skatt Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 jeg hadde halsbrann de to første ukene etter positiv test, men den er borte nå. sist hadde jeg det kun de siste 4 mnd før fødsel, så regner med den kanskje kommer tilbake ;-)
Mamma mjaua Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 jeg hadde halsbrann de to første ukene etter positiv test, men den er borte nå. sist hadde jeg det kun de siste 4 mnd før fødsel, så regner med den kanskje kommer tilbake ;-) Hadde halsbrenn uka før jeg testet positiv (3 uker på vei var jeg), også sluttet det da jeg var 4+3. I forrige svangerskap fikk jeg det ikke før jeg var ca 7 mnd på vei xD
browneyes Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 sniker inn frå bligravid. ved sist svangerskap fekk eg halsbrann ganske raskt, var faktisk ein av dei symptoma som gjorde at eg valgte å ta ein test.. for min del var det vedvarande, men skal også seiast at eg fødte i veke 28+2, så ca 6mnd då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå