Gå til innhold

Symptomer og når merkes det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig har dere merket symptomer på graviditet? Har noen opplevd sterk mistanke før menstruasjon sjal komme?

Anonymous poster hash: 8e79b...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre er tidlige gravide-symptomer og mens-symptomer veldig like. Jeg kjente i grunn mer symptomer alle de månedene jeg IKKE var gravid enn den gangen jeg ble gravid. Da jeg ble gravid 2.gsng kjente jeg en slags hoven følelse i "underlivet" som jeg kjente igjen fra forrige graviditet. Ellers ingen symptomer..

Skrevet

Jeg reagerte på lukter og ble småkvalm av ting i noen dager før forventet mens, og jeg tisset oftere enn vanlig. Dette har skjedd begge gangene jeg har fått positiv test. Så nå andre gangen var jeg ganske sikker på jeg var gravid før jeg testet. Nå har jeg vært mye kvalm i starten på begge svangerskapene også da :(

Skrevet

Ingen symptomer før mensen skulle komme. En uke etter positiv test ca begynte symptomene så smått å komme, men de var ikke noe sterke. Det mest sikre symptomet jeg har hatt er murringer, ellers har jeg vært trøtt og humøret svinger lett og jeg tar lett til tårene. Nå er jeg snart 9 uker på vei og følt meg heldig så langt, men nå virker det som kvalmen har kommet. Men usikker på om det er pga graviditeten eller fordi jeg har vært syk et par dager. 

Anonymous poster hash: 3edfa...3ca
Skrevet

Jeg hadde positiv blodprøve i dag, og er 4+2 i dag. Kun vanlige PMS-symptomer så langt, men uteblitt mens. Veldig vanlig å ikke ha noen symptomer før ikm.

Skrevet

Symptomene mine kom i uke 6

Anonymous poster hash: a55bc...b08

Skrevet

Testet som en gal dagene før forventet mens, fikk en veldig svak strek noen dager (2 dager, tror jeg) før ikm. Dagen etter positiv strek kom kvalmen og den har vart siden, 18 uker på vei nå. Hadde i tre dager før positiv test, våknet klokken 05.00 og var veldig varm, men ikke syk. Snedige greier ;-p

Skrevet

Hos meg økte utflod mengden betraktelig, og dette fikk meg til å mistenke at det hadde klaffet. For første gang måtte jeg faktisk ta å tørke trusa for utflod, noe jeg aldri har gjort før.

Hadde også en liten blødning 3 dager etter el, noe som viste seg å være festeblødning.

Skrevet

Alle 3 gangene jeg har vært gravid så har jeg visst det før IKM pga ømme pupper og stikkinger i livmor :)

Skal sies at det kun var i et par-tre dager før positiv test da :)

Skrevet

Egentlig så bare visste jeg det med en gang, noe med den magefølelsen. Puppene var annerledes ømme og EL smertene som kom rett før EL ble aldri borte, positiv test allerede 8 dpo

Skrevet

Jeg fikk alle symptomene: halsbrann, hekta på skinke på ristet brød, kvalm, litt oppkast, halsbrann, hetetokter, ømme pupper, trøtthet, murringer i korsrygg da jeg var 3 uker på vei. jeg testet pos. da jeg var 4+4 på vei, så før testen viste pos. så visste jeg at jeg var gravid.

Etter jeg testt pos. og frem til nå så har jeg bare ømme pupper, kvalme, murringer i korsrygg og veldig trøtt.

ikke halsbrann, hetetokter, opkast eller dilla på skinke på ristet brød. 

Skrevet

Visste det allerede fra el. Helt merkelig, hadde prøvd i rundt et år, men denne gangen kjente jeg det bare! Bobler i magen, sliten, kvalm. Gikk over litt før jeg testet positivt, og kom tilbake omtrent en uke etter. Nå er puppene mine megastore (i forhold til de pannekakepuppene jeg vanligvis har), jeg er übersliten og konstant dødskvalm. 8+1 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...