Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 til en relativ rask prosess? Tenker da på hvor lang tid det eventuelt tok for deg fra du var "ledig" til du kom i kontakt med en ny arbeidsgiver og jobb? Anonymous poster hash: 77a98...4d1
Kjerringa med agurken Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Første gang- helt umulig! Andre gangen gikk det bra. De driver dog rovdrift hvis de får lov. Overkjører dg på lønn så pass på å presse dem opp litt. De i byrå nr to var veldig interessert i min kompetanse, mens første var helt borte
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Vikarbyrået er ikke føra og fremst interessert i å jakte etter den riktige jobben for deg. De er interessert i få den riktige kandidaten til en ledig stilling. Altså stor forskjell. De jobber ikke for deg, men for arbeidsgiver. Pg for deg selv. Vikarbyrået er opptatt av å tjene penger. Det betyr mest mulig innbetalt fra innleier og minst mulig ut til deg som arbeidstaker! Anonymous poster hash: 81cd9...e60
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Jeg har ikke helt inntrykk av at de gjør jobbjakten for deg. Jeg er for tiden arbeidsledig og har registrert meg hos omtrent alt som er av vikarbyråer, og har også søkt på mange utlyste stillinger via vikarbyråer, men hører ingenting tilbake. Her jeg bor (sentrale østlandet) er det ekstremt mange søkere til alle stillinger, men det kan jo være at de får til å følge opp flere av de som registrerer seg andre steder i landet. Anonymous poster hash: 08aa4...50f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Du må kontakte et bemanningsbyrå, ikke vikarbyrå. Jeg har fått tilbud om 3-4 jobber fra bemanningsbyrå uten å engang ha vært "ledig på markedet" Anonymous poster hash: 2442b...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå