Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #26 Skrevet 6. november 2015 Min fikk aldri smokk, tok aldri tommelen heller. Fikk amme så mye han ville, sluttet av seg selv rett før året. Ingen smokk å venne av, ikke noe problem med tennene. Synes det er veldig rart at "alle" bruker smokk. Hvorfor? Barnet har et stort sugebehov? La barnet få bryst da! Det er DERFOR de har et sugebehov! Smokk er bare tull og en lettvint løsning, det er faktisk skremmende at det har blitt så vanlig. Anonymous poster hash: 59aa6...515 Jeg ble også brukt som smokk. Hadde puppen ute hele dagen omtrent. Likevel tok hun i tillegg tommelen og den bruker hun fremdeles etter 4 år. Ikke alt er svart hvitt. Som vi ser her er det mange grunner til at babyer får smokk, og jeg synes det er en uting å dømme folk for det. Anonymous poster hash: 2f28f...bdc
Jakkie Skrevet 6. november 2015 #27 Skrevet 6. november 2015 Min fikk aldri smokk, tok aldri tommelen heller. Fikk amme så mye han ville, sluttet av seg selv rett før året. Ingen smokk å venne av, ikke noe problem med tennene. Synes det er veldig rart at "alle" bruker smokk. Hvorfor? Barnet har et stort sugebehov? La barnet få bryst da! Det er DERFOR de har et sugebehov! Smokk er bare tull og en lettvint løsning, det er faktisk skremmende at det har blitt så vanlig. Anonymous poster hash: 59aa6...515 Nå må du huske på at ikke alle kan amme så det er ikke bare å ta ut puppen og ferdig! Jeg gikk gjennom svette,blod og tårer for å amme og ingenting virket. Småen her måtte begynne me MME når han var 2 uker pga at han nektet å ta pupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå