Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #26 Skrevet 5. november 2015 Uansett hva du skal gjøre må du først gjøre noe med ditt kirsebærtre gulv . Grøss! Veldig fin blåfarge. (Passer ikke til gulvet ditt) Anonymous poster hash: 9f97d...e48
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #27 Skrevet 5. november 2015 Naboen min har det. Veldig fint! Han har en blanding av retro design og litt industri. Drømmestua mi, men akk så dyr stil😊 Så også i nye bolig 123, et ungt par som hadde knallblå stue, veldig fint Tror de som sier det er Harry ser for seg blå vegger, furumøbler, tørka roser osv., det glade 90tallet😂 Anonymous poster hash: 12379...cfd Keh? Hva er galt med blå vegger (vi har brystpanel under da) furumøbler og tørket roser i stuen? 😬 Vi har grønn og rødblomstret sofa med sennepsgule puter, hjelper det slik at det ikke er for harry? Anonymous poster hash: 3538b...49f Søtnosen😘 Anonymous poster hash: 12379...cfd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #28 Skrevet 5. november 2015 Naboen min har det. Veldig fint! Han har en blanding av retro design og litt industri. Drømmestua mi, men akk så dyr stil😊 Så også i nye bolig 123, et ungt par som hadde knallblå stue, veldig fint Tror de som sier det er Harry ser for seg blå vegger, furumøbler, tørka roser osv., det glade 90tallet😂 Anonymous poster hash: 12379...cfd Keh? Hva er galt med blå vegger (vi har brystpanel under da) furumøbler og tørket roser i stuen? 😬 Vi har grønn og rødblomstret sofa med sennepsgule puter, hjelper det slik at det ikke er for harry? Anonymous poster hash: 3538b...49f Søtnosen😘 Anonymous poster hash: 12379...cfd Bare jeg ikke er sukkersøtnos så er det greit! Det er vel mer 80 tallet.. Er det harry med "black light" på soverommet forresten? Føler meg så vel i det lyset, hvite tenner og mørk hud. Anonymous poster hash: 3538b...49f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #29 Skrevet 5. november 2015 Tenkte på noe som dette: http://www.blogg.vakrehjem.no/wp-content/uploads/2014/08/m%C3%B8rkere-vegger.jpg Litt mørk gråblå (om linken virker?) Men, så har jeg mørkt kirsebær gulv da så da går det kanskje ikke selv om alle møbler er hvite (bortsett fra sofa) og stua for det meste er vindu og diger hvit peis. Det er åpent inn til tilstøtende rom som er hvite, gråmønstret tapet... Hi Anonymous poster hash: 750a6...1a2 Åååååhhh, det var en fin farge Anonymous poster hash: e60d5...f9d Takk 😊 Da tror jeg bare jeg smeller til! Harry eller ikke, here we go 🎉 Hi Anonymous poster hash: 750a6...1a2
Stratos med 3 barn Skrevet 6. november 2015 #30 Skrevet 6. november 2015 Uansett hva du skal gjøre må du først gjøre noe med ditt kirsebærtre gulv . Grøss! Veldig fin blåfarge. (Passer ikke til gulvet ditt) Anonymous poster hash: 9f97d...e48 Jeg liker gulvet mitt jeg! Er ikke så opptatt av å ha det likt som deg vet du Det er varme i det og greier, så det gjør absolutt nytta si (y) Hi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #31 Skrevet 6. november 2015 Naboen min har det. Veldig fint! Han har en blanding av retro design og litt industri. Drømmestua mi, men akk så dyr stil😊 Så også i nye bolig 123, et ungt par som hadde knallblå stue, veldig fint Tror de som sier det er Harry ser for seg blå vegger, furumøbler, tørka roser osv., det glade 90tallet😂 Anonymous poster hash: 12379...cfd Keh? Hva er galt med blå vegger (vi har brystpanel under da) furumøbler og tørket roser i stuen? 😬 Vi har grønn og rødblomstret sofa med sennepsgule puter, hjelper det slik at det ikke er for harry? Anonymous poster hash: 3538b...49f Søtnosen😘 Anonymous poster hash: 12379...cfd Bare jeg ikke er sukkersøtnos så er det greit! Det er vel mer 80 tallet.. Er det harry med "black light" på soverommet forresten? Føler meg så vel i det lyset, hvite tenner og mørk hud. Anonymous poster hash: 3538b...49f 😉Jeg er fra Vestlandet, så her var det 90 talls haha... (Hang litt etter dei andre veit du) Black light er innafor, jeg liker at det framhever appelsinhuden min, der jeg skvulper rundt i vannsenga mi, mens jeg drømmer meg inn i akvariumet mitt som står på nattbordet. Anonymous poster hash: 12379...cfd
soleia Skrevet 6. november 2015 #32 Skrevet 6. november 2015 Eg og har lyst på gråblå vegg i stova! Men å male heile så mørk som på biletet hadde eg nok ikkje. Men eg levde gjennom 80 - 90 talet, der stoveveggen heime var i "okseblod", og ef fekk mørk, mørk grøn stovevegg då eg leigde meg hybel. Går ikkje tilbake dit1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå