Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Litt sånn gråblå.... Hot or not? Anonymous poster hash: 750a6...1a2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Not!! Ser for meg et skikkelig Harry hjem... Sorry... Anonymous poster hash: e169a...1cc
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Spørs hvilken farge. Gråblå sier meg ingenting. Anonymous poster hash: 00227...19c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Fint og elegant om du har rette stil/interiør og ikke minst en gulvfarge som passer til. Har du kirsebær/rødlig parkett, ikke gjør det. Sjekk ut fargen Fabrikk, den er veldig fin. Anonymous poster hash: ee73b...475
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Hva er litt sånn gråblå da? finnes jo i mange nyanser Anonymous poster hash: e60d5...f9d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Not!! Ser for meg et skikkelig Harry hjem... Sorry... Anonymous poster hash: e169a...1cc Er vel du som er harry som kan stemple noen som harry uten å ha sett hvordan stua ser ut. HI. Mal i den fargen du ønsker. Jeg synes hjem skal ha farger og gjenspeile den som bor der. Anonymous poster hash: 0315b...b33
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Naboen min har det. Veldig fint! Han har en blanding av retro design og litt industri. Drømmestua mi, men akk så dyr stil😊 Så også i nye bolig 123, et ungt par som hadde knallblå stue, veldig fint Tror de som sier det er Harry ser for seg blå vegger, furumøbler, tørka roser osv., det glade 90tallet😂 Anonymous poster hash: 12379...cfd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Jeg har det, ble veldig fint! Er lei alle de kritthvite hjemmene. Stuen vår ble veldig rolig og behagelig å være i! Anonymous poster hash: af3b8...20c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Høres veldig fint ut! Tenker du lyst a'la pilasterblå eller mørkt som foreksempel deco blue? Sjekk ut Jotun sine nye farger og fargekart for å se hva som matcher. Blått er skikkelig hot for tiden. Du som mener det er harry følger virkelig ikke med i tiden! Anonymous poster hash: f688f...cf6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Høres veldig fint ut! Tenker du lyst a'la pilasterblå eller mørkt som foreksempel deco blue? Sjekk ut Jotun sine nye farger og fargekart for å se hva som matcher. Blått er skikkelig hot for tiden. Du som mener det er harry følger virkelig ikke med i tiden! Anonymous poster hash: f688f...cf6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Se på fargen kveldshimmel, kjempefin Anonymous poster hash: 40629...82b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Det kan bli veldig fint, hvis du bruker en dus gråblå farge. Farger er på vei inn igjen. Farrow & ball har mange fine. Se her, jeg liker f.eks. Lulworth Blue, eller Skylight. Har du mye vinduer og et ellers lyst om, er kanskje farger som oval room blue fine: http://eu.farrow-ball.com/colours/paint/fcp-category/list?isSearchFilterSuffix=true&isSearchFilterSuffix=true&results=999&visModel=CHANNEL&visModel=CHANNEL&filters=COLOUR_GROUP_FILTER_LANG_en-GB:blue!Hierarchy_TOP_NAVIGATION_FILTER:/TOP_NAVIGATION/wc_shop_all/wc_paint_all/wc_paint_colours!PWS_EUR_FINISH_FILTER_LANG_en-GB: Stue med oval room blue: http://inspiration.farrow-ball.com/itemdetails.aspx?id=2647 Rom med skylight blu: http://inspiration.farrow-ball.com/itemdetails.aspx?id=923 Kjøkken med Lulworth blue: http://inspiration.farrow-ball.com/itemdetails.aspx?id=1064 Anonymous poster hash: 3a202...c50
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Det kan bli veldig fint, det! Go for it! Ikke bry deg om de som mener at alt utenom hvitt er harry. Gørr så kjedelig at alle skal ha det helt hvitt da! Anonymous poster hash: 275ae...f4d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #15 Skrevet 5. november 2015 Det kan bli nydelig:) Anonymous poster hash: 17d89...50d
Sommerfuggel i magen Skrevet 5. november 2015 #16 Skrevet 5. november 2015 Vi har lyse, blå vegger. Litt isblått-aktig, kald fargetone. Alle lister og tak er hvite, gulvet er lakket tregulv. Interiør er i mørk grått, gråblått og med en liten kontrastdæsj i skarp fuchsiarosa. Det fungerer kjempegodt! Vi er kjempefornøyd og får skryt😊
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #17 Skrevet 5. november 2015 Tenkte på noe som dette: http://www.blogg.vakrehjem.no/wp-content/uploads/2014/08/m%C3%B8rkere-vegger.jpg Litt mørk gråblå (om linken virker?) Men, så har jeg mørkt kirsebær gulv da så da går det kanskje ikke selv om alle møbler er hvite (bortsett fra sofa) og stua for det meste er vindu og diger hvit peis. Det er åpent inn til tilstøtende rom som er hvite, gråmønstret tapet... Hi Anonymous poster hash: 750a6...1a2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #18 Skrevet 5. november 2015 Tenkte på noe som dette: http://www.blogg.vakrehjem.no/wp-content/uploads/2014/08/m%C3%B8rkere-vegger.jpg Litt mørk gråblå (om linken virker?) Men, så har jeg mørkt kirsebær gulv da så da går det kanskje ikke selv om alle møbler er hvite (bortsett fra sofa) og stua for det meste er vindu og diger hvit peis. Det er åpent inn til tilstøtende rom som er hvite, gråmønstret tapet... Hi Anonymous poster hash: 750a6...1a2 Åååååhhh, det var en fin farge Anonymous poster hash: e60d5...f9d
Violeta Skrevet 5. november 2015 #19 Skrevet 5. november 2015 Go for it! Vi skal også male stua nå, og her blir det blått
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #20 Skrevet 5. november 2015 Naboen min har det. Veldig fint! Han har en blanding av retro design og litt industri. Drømmestua mi, men akk så dyr stil😊 Så også i nye bolig 123, et ungt par som hadde knallblå stue, veldig fint Tror de som sier det er Harry ser for seg blå vegger, furumøbler, tørka roser osv., det glade 90tallet😂 Anonymous poster hash: 12379...cfd Keh? Hva er galt med blå vegger (vi har brystpanel under da) furumøbler og tørket roser i stuen? 😬 Vi har grønn og rødblomstret sofa med sennepsgule puter, hjelper det slik at det ikke er for harry? Anonymous poster hash: 3538b...49f
sommer2010 Skrevet 5. november 2015 #21 Skrevet 5. november 2015 Har malt ene veggen I stua i St.paul blue, ble fint og er lei av at alt skal være hvitt!
BillieNickwill Skrevet 5. november 2015 #22 Skrevet 5. november 2015 Tenkte på noe som dette: http://www.blogg.vakrehjem.no/wp-content/uploads/2014/08/m%C3%B8rkere-vegger.jpg Litt mørk gråblå (om linken virker?) Men, så har jeg mørkt kirsebær gulv da så da går det kanskje ikke selv om alle møbler er hvite (bortsett fra sofa) og stua for det meste er vindu og diger hvit peis. Det er åpent inn til tilstøtende rom som er hvite, gråmønstret tapet... Hi Anonymous poster hash: 750a6...1a2 Nydelig farge! Men er usikker på kombinasjon m kirsebærgulv.
uhhuhher Skrevet 5. november 2015 #23 Skrevet 5. november 2015 Har malt ene veggen I stua i St.paul blue, ble fint og er lei av at alt skal være hvitt! Heh, akkurat gjort det samme. :-) Veldig fin farge!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #24 Skrevet 5. november 2015 Her ble det tåke og antikk hvit på lister. Kjempe fint. Anonymous poster hash: 5515f...261
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #25 Skrevet 5. november 2015 Her ble det tåke og antikk hvit på lister. Kjempe fint. Anonymous poster hash: 5515f...261 Tåkedis Anonymous poster hash: 5515f...261
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå