Gå til innhold

Dere som er helsefagarbeidere, hva har dere i lønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

335.000 I året, kun dag. Nja, var ikke så vanskelig å få seg jobb, men jeg jobbet ræva av meg som lærling og Ga et kjempe bra inntrykk. Derfor fikk jeg fast 100% dag stilling med en gang ☺

Jeg stortrives! Men vet at mange sliter med å få fulle og faste stillinger. Og Vær forberedt på turnus jobb.

Anonymous poster hash: 26de0...abe

335.000 I året, kun dag. Nja, var ikke så vanskelig å få seg jobb, men jeg jobbet ræva av meg som lærling og Ga et kjempe bra inntrykk. Derfor fikk jeg fast 100% dag stilling med en gang ☺

Jeg stortrives! Men vet at mange sliter med å få fulle og faste stillinger. Og Vær forberedt på turnus jobb.

Hvordan har du fått til å kun jobbe dag? 😊

Anonymous poster hash: 83952...933

Annonse

Hjelpepleier er utgått.

Jeg er assistent i institusjon. Årslønn 340 000, men har bare 13 % stilling, og jobber ekstravakter. Har ikke fagbrev.

Tok helsefag arbeider som voksenopplæring, og derfor litt vanskelig å få læreplass. Så nå samler jeg praksis for å få tatt fagbrev.

Jobber gjennomsnitt 50-80/90% på en mnd

Anonymous poster hash: 258ef...831

helsefagarbeider er ikke det samme som hjelpepleier - bare "nesten"

Helpepleierutdanning finnes vel ikke lenger, det som tidligere var hjelpepleier og omsorgsarbeider er vel slått sammen? Så vidt jeg har skjønt...

Anonymous poster hash: 3dc68...699

Er helsefagarbeider det samme som hjelpepleier?Anonymous poster hash: db04a...bd3

NeiAnonymous poster hash: 7d439...a5b

JoAnonymous poster hash: 93da4...1d3

Legger meg flat. Tenkte på omsorgsarbeider ;)

Anonymous poster hash: 7d439...a5b

Annonse

Hvordan har du fått til å kun jobbe dag? 😊

Anonymous poster hash: 83952...933

Jobber på aktivitetssenter for funksjonshemmede 😉 Oppe fra 8-16 😀

Jeg har vært hjelpepleier i 24 år og det er fortsatt stillingstittelen min. Jeg tjener 470000 i året,jobber i medleverturnus og hver 6.helg.

Anonymous poster hash: d62f1...6df

Er lønnen du oppgir med eller uten tillegg?

Anonymous poster hash: 4fc7e...a81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...