Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Det spraker, rumler, smeller og herjer inni der. Ikke luft som luft i magen, det er høyere oppe. Ikke (om så) veldig gravid, hadde mensen sist mnd. Dette har pågått i to dager nå, skal ikke ha mensen før lørdag, så vil ikke teste, og dette har jeg aldri kjent før en mens heller. Har kobberspiral så sjansene er minimale, føler meg bare så rar, annerledes :/ Anonymous poster hash: 94702...965
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Høyere opp? Colon passerer høyt opp Kan vær, men sannsynligvis ikke Anonymous poster hash: 64ebd...954
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Rumling i magen har vel aldri vært et spesielt sikkert graviditetstegn. Anonymous poster hash: f0a08...e2f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Om det hadde vært tegn på graviditet så hadde jeg hatt verdens lengste graviditet, da snakker vi år... Anonymous poster hash: b360c...ba6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Rumling i magen har vel aldri vært et spesielt sikkert graviditetstegn. Anonymous poster hash: f0a08...e2f Jeg spurte ikke om sikre svar, er bare nysgjerrig jeg 😊Men når det er sagt, googler du rumling og graviditet, er dette (blandt andre ting) oftest tegn på graviditet Anonymous poster hash: 94702...965
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Da har jeg vært gravid i ti år snart. 😏 Anonymous poster hash: f52b6...4fe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Da har jeg vært gravid i ti år snart. 😏 Anonymous poster hash: f52b6...4fe Så fint for deg😊 (eller trist)Siden det var meg jeg snakket om, og ikke deg, og jeg ikke har hatt dette i ti år, så var jeg bare nysgjerrig Men takk for informasjon Anonymous poster hash: 94702...965
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Da har jeg vært gravid i ti år snart. 😏 Anonymous poster hash: f52b6...4fe Så fint for deg😊 (eller trist)Siden det var meg jeg snakket om, og ikke deg, og jeg ikke har hatt dette i ti år, så var jeg bare nysgjerrig Men takk for informasjon Anonymous poster hash: 94702...965 Du er nok gravid for du virker å være litt hormonell og nebbete. 🐔🐔🐔 Anonymous poster hash: f52b6...4fe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Da har jeg vært gravid i ti år snart. 😏 Anonymous poster hash: f52b6...4fe Så fint for deg😊 (eller trist)Siden det var meg jeg snakket om, og ikke deg, og jeg ikke har hatt dette i ti år, så var jeg bare nysgjerrig Men takk for informasjon Anonymous poster hash: 94702...965 Du er nok gravid for du virker å være litt hormonell og nebbete. 🐔🐔🐔 Anonymous poster hash: f52b6...4fe Haha tenkte det samme selv faktisk!😂😂Tjohei Anonymous poster hash: 94702...965
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Rumling i magen har vel aldri vært et spesielt sikkert graviditetstegn.Anonymous poster hash: f0a08...e2f Jeg spurte ikke om sikre svar, er bare nysgjerrig jeg Men når det er sagt, googler du rumling og graviditet, er dette (blandt andre ting) oftest tegn på graviditet Anonymous poster hash: 94702...965 Rumling i magen er oftest et tegn på graviditet? Tror du må sjekke kildene dine. Anonymous poster hash: 610b6...a87
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Rumling i magen har vel aldri vært et spesielt sikkert graviditetstegn.Anonymous poster hash: f0a08...e2f Jeg spurte ikke om sikre svar, er bare nysgjerrig jeg Men når det er sagt, googler du rumling og graviditet, er dette (blandt andre ting) oftest tegn på graviditet Anonymous poster hash: 94702...965 Rumling i magen er oftest et tegn på graviditet? Tror du må sjekke kildene dine. Anonymous poster hash: 610b6...a87 Ok, nå skal jeg prøve å ikke være nebbete her Jeg sa aldri at dette alene var et tegn på graviditet. Det er EN av forandringene i kroppen (om man da ikke har gått med dette i ti år, noe jeg ikke har) Ok? Anonymous poster hash: 94702...965
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 Rumling i magen har vel aldri vært et spesielt sikkert graviditetstegn.Anonymous poster hash: f0a08...e2f Jeg spurte ikke om sikre svar, er bare nysgjerrig jeg Men når det er sagt, googler du rumling og graviditet, er dette (blandt andre ting) oftest tegn på graviditet Anonymous poster hash: 94702...965 Rumling i magen er oftest et tegn på graviditet? Tror du må sjekke kildene dine. Anonymous poster hash: 610b6...a87 Ok, nå skal jeg prøve å ikke være nebbete her Jeg sa aldri at dette alene var et tegn på graviditet. Det er EN av forandringene i kroppen (om man da ikke har gått med dette i ti år, noe jeg ikke har) Ok? Anonymous poster hash: 94702...965 Men uansett hvordan du vrir og vender på det så er det bare en måte å finne ut om man er gravid... Man tar en test! Og jeg beklager hvis du føler jeg er frekk i svaret, men daglig er det tråder om noen er gravide... Ingen her kan svare på det. Men du er ikke den verste, det skal du ha Den prisen går i dag til hun som spør om man kan teste for graviditet etter to dager... Herregud, man blir litt matt... Anonymous poster hash: b360c...ba6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Rumling i magen har vel aldri vært et spesielt sikkert graviditetstegn.Anonymous poster hash: f0a08...e2f Jeg spurte ikke om sikre svar, er bare nysgjerrig jeg Men når det er sagt, googler du rumling og graviditet, er dette (blandt andre ting) oftest tegn på graviditet Anonymous poster hash: 94702...965 Rumling i magen er oftest et tegn på graviditet? Tror du må sjekke kildene dine. Anonymous poster hash: 610b6...a87 Ok, nå skal jeg prøve å ikke være nebbete her Jeg sa aldri at dette alene var et tegn på graviditet. Det er EN av forandringene i kroppen (om man da ikke har gått med dette i ti år, noe jeg ikke har) Ok? Anonymous poster hash: 94702...965 Men uansett hvordan du vrir og vender på det så er det bare en måte å finne ut om man er gravid... Man tar en test! Og jeg beklager hvis du føler jeg er frekk i svaret, men daglig er det tråder om noen er gravide... Ingen her kan svare på det. Men du er ikke den verste, det skal du ha Den prisen går i dag til hun som spør om man kan teste for graviditet etter to dager... Herregud, man blir litt matt... Anonymous poster hash: b360c...ba6 Hadde dette forumet vært for folk som kun vêr svaret på det de spør om hadde det kanskje ikke vært et forum.Ja til mangfold, tolmodige mennesker, individualitet og åpent forum, for alle og alle spørsmål Anonymous poster hash: 94702...965
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 Må bare spørre dere som har opplevd rumling over så lang tid. Vet dere hvorfor, og har dere evt. sjekket dere for cøliaki? Jeg visste ikke at det var et symptomer på cøliaki engang, før det forsvant da jeg begynte med glutenfri kost. Bare et tips =) Anonymous poster hash: 02cb1...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå