Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, begynte med spray idag. Har to ivfbarn fra før men d har bare vert kort regime. Hsr fått med meg at spray kan være forferdelig, har veldig lydt å høre deres erfaring fra bivirkningsfri til verst tenkelige bivirkninger å hvor lenge hadde du sprayet før bivirkningene begynte? :D stressa.com hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144244924-dere-som-har-sprayet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått 22 dager på spray nå. Går kjempe fint. Hatt noe hodepine, men hjelper å drikke vann. Har også noen lette hetetokter i timen etter spray. Men ellers går det kjempe fint. Synes det værste er smaken jeg.men den døyves lett med noen gode drops :-) ikke hatt noen psykisk reaksjon.

Dette er 3 gangen jeg har langt regime. (Har også hatt 3 korte regimer).

Mener å huske at de eneste bivirkningene jeg fikk de 2 forrige forsøkene var hetetokter og natte svette...

Denne gangen sliter jeg mye mer.. Er på dag 10 med spray nå. Skal gå i minst 30 dager til :P

Jeg har hetetokter,

gått litt opp i vekt (selv med metformin),

jeg er konstant trett ( det begynte med en gang),

humøret eier jeg ikke kontroll på lengre :P Alt fra kjempe sinne til latter og grining om en annen, Selvfølgelig uten noen grunn :P

Litt hodepine rett etter at sprayen er tatt, men det går fort over.

KVISER, i hele ansiktet :( MANGE.....

Og kløe

Her blir det uttak trolig i uke 50.

Annonse

Mener å huske at de eneste bivirkningene jeg fikk de 2 forrige forsøkene var hetetokter og natte svette...

Denne gangen sliter jeg mye mer.. Er på dag 10 med spray nå. Skal gå i minst 30 dager til :P

Jeg har hetetokter,

humøret eier jeg ikke kontroll på lengre :P Alt fra kjempe sinne til latter og grining om en annen, Selvfølgelig uten noen grunn :P

Og kløe

Hørtes slitsomt ut :-/

Jeg har hetetokter,

Og kløe

Hørtes slitsomt ut :-/

En smule :P

Håper det vil roe seg når jejg begynner med sprøytene om ikke annet :P

Har gått på spray i snart 3 uker, jeg sliter mest med at jeg blir veldig trøtt. Litt småkvalm og hetetokter en stund etter innspraying men ellers fin. Hodepine litt i begynnelsen men det har gitt seg helt 😀 så nå begynte jeg på sprøyter i dag

Endret av prøvebarn16

Jeg hadde 3 lange regimer i fjor, og kjente ikke en prikk av sprayen (eller andre medisiner, for den sags skyld).

Det jeg likte minst, var spraytidspunktene som måtte overholdes ;)

Men jeg fikk min premie, så det var SÅ verdt det!

Lykke til - det går helt fint. Prøv å ikke tenk på bivirkninger og bare kos deg med barna dine :)

Anonymous poster hash: a6318...955

Det gikk over all forventning. Har sprayet til 2 forsøk, og fikk litt nesetetthet/renning, og var en del trett og tiltaksløs spesielt om kvelden. Jeg hadde ett skikkelig emosjonelt utbrudd på hvert forsøk, men altså ikke noe konstant hormontroll. Lette heteste hadde jeg også, men ingen veldig plagsomme. Jeg var ganske bekymret på forhånd siden jeg har pms og også reagerer mye på p-piller, men jeg synes det gikk veldig fint. Og det har gjort meg gravid to ganger! Lykke til!

Har sprayet i 2 mnd nå og skal spraye ut året pga endometriose og nedregulering før 3 forsøk som er rett over nytt år. Har en del vondt i hodet men hjelper å drikke mye vann, mye hetetokter og litt humørsvingninger. Ellers merker jeg at matlysten er ikke på topp om det er pga sprayen eller at det lave stoffskifte har regulert seg er usikker.Men uansett bra så slipper jeg spise mye usunt.

Synes det blir mer humørsvigninger ved sprøytene så ikke gale å gå på spray. Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...