Gå til innhold

Har dere noen symptomer? 😊

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å svare meg selv så er mine synptomer disse :

Drømmer utrolig masse rart, 2 dager før jeg testa positivt så drømte jeg at jeg testa positivt :P

Jeg er også litt uggen på morningen.

Ja det er alt jeg har foreløbi ;)

Ja :)

De siste dagene har jeg vært ubertrøtt og sovnet på sofaen i 20-21tiden.

Fra i går natt har jeg hele tiden følt at jeg må tisse, selv om jeg har "tom tank" ;)

I går formiddag begynte jeg å merke murringer i bekkenet som liknet veldig på dem jeg hadde med 2.mann...

Har IKM imorgen og ikke turt å teste tidlig denne gangen da jeg bare har giret meg for mye opp de andre pp,men med disse tegnene kunne jeg ikke la være -og fikk tydelig positiv i morges :)

Er bare 3+6...

Ja :)

De siste dagene har jeg vært ubertrøtt og sovnet på sofaen i 20-21tiden.

Fra i går natt har jeg hele tiden følt at jeg må tisse, selv om jeg har "tom tank" ;)

I går formiddag begynte jeg å merke murringer i bekkenet som liknet veldig på dem jeg hadde med 2.mann...

Har IKM imorgen og ikke turt å teste tidlig denne gangen da jeg bare har giret meg for mye opp de andre pp,men med disse tegnene kunne jeg ikke la være -og fikk tydelig positiv i morges :)

Er bare 3+6...

Gratulere til deg 💟

De 2 andre svangerskapene har jeg vært kjenpe kvalm... Håper ikke det skjer denne gangen :P

Annonse

Annonse

5+6 i dag og hadde første runde over toalettskåla 😷 Akkurat nå er jeg faktisk så kvalm at jeg ikke orker annet enn å ligge stille på sofaen..😶 Håper kvalmen forsvinner like fort som det kom 😇

Endret av LilleGullkornet

Jeg syns symptomer er vanskelig..

Føler meg generelt veldig daff, tung i hodet, mensmurringer. 

Det er alt. 

For utenom murringene så kunne det andre ha vært pga lite søvn fordi vesla mi er litt vrien til å sove på kveld og natt..

Huff... Den derre kvalmen altså!! 😞 LilleGullkornet, hadde du småkvalme før du kom så langt som til skåla? Kjenner på kveldskvalme til tider her - men ingen spying enda! Har ikke vært kvalm de to tidligere svangerskapene... Og i og med at jeg har fått det så tidlig nå (4+) så frykter jeg det kan bli værre... bLÆh!

Uff , føler virkelig med dere som er kvalme  :sad:   Var bare konstant "fyllesjuk" sist, det var drykt nok :unsure:

Jeg er så oppblåst at jeg blir deprimert når jeg ser meg i speilet.. Hadde et par kg ekstra fra sist å. Så dette her kan bli spennende..

Huff... Den derre kvalmen altså!! 😞 LilleGullkornet, hadde du småkvalme før du kom så langt som til skåla? Kjenner på kveldskvalme til tider her - men ingen spying enda! Har ikke vært kvalm de to tidligere svangerskapene... Og i og med at jeg har fått det så tidlig nå (4+) så frykter jeg det kan bli værre... bLÆh!

Vært småkvalm i noen dager i forkant, men det har gått fint å leve med! :) Har gjerne vært kvalm før frokost, også har det kommet igjen utover kvelden. Er først i dag jeg har hatt "dagskvalme", men den har vart i hele dag (fra rundt 12 tida) og rundt klokken 17.30 tok det helt av.. Har heldigvis lettet nå!! Endret av LilleGullkornet

Jeg hadde/har mensenmurringer / små stikkninger i magen i en uke før jeg testet. Har fortsatt litt sånn følelse i magen. Er ellers veldig, veldig trøtt og klar.
Små uvell, ikke kvalm men det kjennes ut som det presses seg opp uten kvalme etter måltider og hvis det går litt lengre enn 2-3 timer mellom måltidene. Og ikke snakk om og bli oppblåst utover dagen er som en ballong når jeg kommer fra jobb.

Oppblåst ja, skulle ikke tro det gikk an å se så mye dvaskere ut på så kort tid🙈

Var ikke ligamentsmerter noe? Hvordan er det? I dag har jeg merket litt små stinglignende ilinger litt på siden, ikke så merkbart egentlig. Men en gang hadde jeg svangerskap i egglederen(ble oppdaga før smertene kom). Å nå kjenner jeg at det kommer tilbake bekymringer rundt dette igjen, husker jeg ville sjekke hos lege sist og de ville så vidt la meg sjekke så tidlig. Skikkelig kjipt å måtte krangle seg til en legetime.. Jeg som hadde bestemt meg for ikke å bekymre meg sånn denne gangen, men ikke så lett når man går å kjenner på slike ubehageligheter uten at man vil det..

Føler jeg har fått "alt" av symptomer allerede. Kvalm, trøtt, ondt i magen, veldig følsom luktesans, oppblåst, må tisse heeele tiden og fått en enorm spyttproduksjon. Heldigvis kaster jeg ikke opp da :) Med jenta mi visste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var ca 8 uker på vei og hadde ingen symptomer i hele svangerskapet, kun bekkenløsning etterhvert. Nå ser det ut som at symptomene kom omtrent før jeg ble gravid :P Testen viste jeg var 1-2 uker på vei i går, altså 3-4 uker. Så veldig spent på hvor langt jeg egentlig er :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...