Gå til innhold

Lite symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har lite symptomer at dere av og til glemmer at dere er gravid? 
Jeg hadde et par symptomer i starten, men de fleste har dabbet av. 
Av og til hender det at jeg tenker: "skulle ønske jeg var gravid." Også går det opp for meg at jeg er jo allerede gravid. 

Anonymous poster hash: 96543...079
Skrevet

Jeg har mye kvalme, men går på afipran, men alikevell er det ofte jeg glemmer det. Tok meg i å legge på svartpølse på brødskiva i dag

Skrevet

I starten hadde jeg mye "menssmerter" og var trøtt store deler av dagen. Jeg får ikke lenger noen påminnelser om graviditen.

Anonymous poster hash: e60ca...2a6

Skrevet

Med mitt første barn var mitt eneste symptom at jeg ikke fikk mensen (bortsett fra på slutten, da fikk jeg halsbrann og bekkeløsning).

Denne gangen derimott... full av symptomer. Da jeg gikk med min første så skjønte jeg ikke hvor heldig jeg var som slapp alle de tidlige symptomene

Anonymous poster hash: c043c...88e
Skrevet

Jeg har heller ikke mye symptomer, hadde det ikke vært for den positive testen og uteblitt mens hadde jeg ikke lagt merke til symptomene i det heletatt 😅 var kald i to uker, men det har gitt seg og nå er jeg bare veldig sulten. Når jeg leser om hvor vanlig det er å ha bl.a kvalme så føler nesten ikke at jeg er "fullverdig" gravid.. for "du vet du er gravid når... "

Skrevet

Og så har jeg begynt å få mage da.. Så er egentlig ikke noe tvil 😂

Skrevet

Kaster opp hver morgen og er konstant kvalm. Begynner å bli redd for at det kan være tvillinger 😂😥 Det var ikke så ille med førstemann! Prøvde å ta folat igjen, men da spydde jeg 6 ganger på ettermiddagen og 2 ganger om natta. Så satser på at det ikke blir ganespalte eller ryggmargsbrokk...

Skrevet

Ingen symptomer,bortsett fra litt mage. Tør ikke føle meg gravid før jeg har vært på ul. Selv om jeg er 12+2..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...