Gå til innhold

Jeg er lei av å snøvle!

Anbefalte innlegg

Ikke hendt noe traumatisk i løpet av livet? Snøvling skal vel ikke akkurat komme av det, men hvertfall problemer med hukommelsen. Jeg er som en dement nå, glemmer virkelig alt! Ikke bare avtaler, men også opplevelser. Jeg har problemer med å finne ord og jo, noen ganger stokker alt seg og det kommer en uforståelig masse av lyder ut av munnen min.

Anonymous poster hash: 6a06f...828

Har ikke skjedd noe traumatisk nei.

Hi

Anonymous poster hash: c104f...0d3

Fortsetter under...

Jeg tenker noe helt annet, basert på meg selv. Har du sjekket stoffskiftet ditt? Om det er for lavt? For lavt stoffskifte kan gi symptomer som humkommelsesvikt, leting etter ord m.m . Sliter med dette selv i perioder når det er ustabilt.

Jeg hadde også lignende symptomer pga lavt stoffskifte.

Endret av Wicked witch
  • 6 år senere...
Anonym bruker skrev (På 4.11.2015 den 10.59):

For fire år siden begynte hukommelsen å svikte. Jeg som alltid husket ting etter å ha hørt de en gang måtte ha flere repetisjoner før jeg ofte gav opp og måtte skrive det ned.

Etterhvert begynte jeg å snøvle når jeg snakker. Setningene er ofte veldig rare.

" i gdag skal vi ha tvorsk til middag" "den genseren er bå". Sånn er det hele tiden. Det kjennes ut som om at tunga ikke henger med.

På grunn av at jeg snakker sånn har jeg blitt mer og mer usosial. Folk hører jo at jeg ikke snakker normalt. Jeg er bare 29 år og synes det er ubehagelig.

Har blitt sjekket av leger opp og i mente. De finner ikke ut hva det er...

Har noen andre opplevd dette?

Anonymous poster hash: c104f...0d3

Fant du ut av hva dette var? Har de siste ukene hatt leamus i det ene øyelokket som jeg ikke er kvitt. Da jeg søkte på nett om leamus som ikke går over, kom det mange treff på stoffskiftesykdom. Denne uken begynte jeg å snøvle... det kjennes ut som jeg har motoriske problemer i tungefestet. Leser her at mange forslår stoffskifte. Hvordan går det med deg og problemene? 

Anonymkode: 1b7fa...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...